چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۵:۲۰
دسته بندی: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰:۱۸

۸۰ درصد اعتبارات فرهنگی کشور در پایتخت هزینه می شود

به گزارش فرهنگ سار، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد سبزی» روز شنبه در آیین سوگواره فاطمی که در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: بودجه باید در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه فرهنگ به صورت  عادلانه توزیع شود زیرا بسیاری از نارسایی‌های فرهنگی و کمبودها در این حوزه خسارتی در پی دارد. وی با […]



به گزارش فرهنگ سار، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد سبزی» روز شنبه در آیین سوگواره فاطمی که در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: بودجه باید در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه فرهنگ به صورت  عادلانه توزیع شود زیرا بسیاری از نارسایی‌های فرهنگی و کمبودها در این حوزه خسارتی در پی دارد.

وی با بیان اینکه باید شرایط برای ارتقای شاخص ‌های فرهنگی در تمام نقاط کشور مهیا شود، اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ فاطمی در جامعه یک مساله ضروری است و باید در این مسیر گام برداشت.

سبزی گفت: امروز جامعه به منظور دستیابی به سعادت نیازمند فرهنگ فاطمی است و باید برای تقویت این فرهنگ که سبک زندگی اسلامی را در بین جامعه به ویژه نسل جوان ترویج می کند با برنامه ریزی جامع اقدامات شود.
وی ادامه داد: سیره و منش حضرت فاطمه زهرا (س) باید الگویی برای پیروان راستین ایشان باشد و مسیر زندگی بانوی دو عالم در ولایت‌پذیری، ایثار و عبادت باید ترویج شود.
وی بیان کرد: جلوگیری از فساد در جامعه در گرو نهادینه شدن فرهنگ فاطمی است و این مهم با انجام واجبات و ترک محرمات در جامعه محقق می‌شود.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و مشارکت خیرخواهانه به منظور حل مشکلات جامعه به نوعی عبادت خالصانه و پیروی از اهل بیت است.
وی اظهار داشت: بصیرت‌افزایی در جامعه و ولایت مداری از مصادیق پیروی از حضرت زهرا (س) است و شناخت و معرفت نسبت به این بانوی بزرگوار انسان را به والاترین مقام معنوی خواهد رساند.

منبع:ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شانزده − چهار =