سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۹:۲۹
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

۲ هزار واحد احداثی خسارت دیده از سیل در کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ سار؛ معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این آیین گفت: بنیاد مسکن تمام واحدهای تخریب شده بر اثر سیل در کشور را به پایان رسانده و به تدریج از آن ها بهره برداری می کند. عزیزالله مهدیان افزود: در استان کرمانشاه نیز ۲ هزار و ۱۸۵ واحد را ساخته […]



به گزارش خبرنگار فرهنگ سار؛ معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این آیین گفت: بنیاد مسکن تمام واحدهای تخریب شده بر اثر سیل در کشور را به پایان رسانده و به تدریج از آن ها بهره برداری می کند.

عزیزالله مهدیان افزود: در استان کرمانشاه نیز ۲ هزار و ۱۸۵ واحد را ساخته ایم و هزار و ۵۰۰ واحد را نیز تعمیر کرده ایم.

او با اشاره به اینکه میانگین کشوری مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی ۵۰ درصد است، گفت: این رقم اکنون در استان کرمانشاه ۶۰ درصد است.

او از همکاری مردم استان کرمانشاه در راستای مقاوم سازی واحدهای مسکونی قدردانی کرد و گفت: مردم پای کار هستند و همکاری خوبی با بنیاد مسکن دارند.
در فروردین سال ۹۸ در مجموع ۱۷۶ میلی‌متر باران از سه سامانه در بازه زمانی ۱۰ روزه در استان کرمانشاه بارید که بیشترین خسارات را به بخش کشاورزی وارد کرد اما در این میان به ۲ هزار و ۱۸۵ واحد مسکونی نیز آسیب جدی وارد کرد.
معاون رییس‌ جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، در ادامه سفرهای‌ استانی خود چهارشنبه شب وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

به گزارش‌ خبرنگار فرهنگ سار؛ هوشنگ بازوند استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی با حضور در فرودگاه از معاون رییس جمهوری استقبال کردند.

رییس سازمان برنامه و بودجه بعد از بازدید از سرسرای ورزشی ۶ هزار نفری، تصفیه خانه آب کرمانشاه و محل احداث باغ موزه دفاع مقدس به شهر هرسین رفت و ۲ هزار و ۴۱ واحد مسکونی بازسازی شده از سیل را در این شهرستان افتتاح کرد.

هم اکنون نیز دکتر نوبخت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری حضور پیدا کرده است.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه این سفر بعدازظهر پنجشنبه به غرب کرمانشاه سفر می کند و بعد از بازدید از پایانه مرزی پرویزخان قصرشیرین و یادمان شهدا و مرکز فرهنگی گیلانغرب در مراسم کلنگ‌زنی مسکن خانوارهای نیازمند و فاقد سرپناه روستای گورسفید هم شرکت می کند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج × دو =