پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۲:۳۹
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

۲۳ بهمن و آخرین اخبار کرونایی استان ها

به گزارش گروه استان ها، «سیما سادات لاری» امروز گفت: از دیروز تا امروز (۲۳ بهمن ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۵۲ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ نیز در کشور به یک میلیون و ۴۹۶ هزار […]



به گزارش گروه استان ها، «سیما سادات لاری» امروز گفت: از دیروز تا امروز (۲۳ بهمن ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۵۲ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ نیز در کشور به یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۵۵ نفر رسید.

آغاز واکسیناسیون کادر درمان از روز سه شنبه ۲۱ بهمن 
از روز سه شنبه گذشته که واکسیناسیون کادر درمان  در سراسر کشور شروع شد امروز هم خبرهایی از مراغه ، سبزوار و سیستان و بلوچستان در خروجی فرهنگ سار منتشر شد که کار واکسیناسیون را شروع کرده اند.

افزایش سیر ابتلا به کرونا
واکسیناسیون کارکنان بخش درمان در حالی از این هفته آغاز شده است که برخی از مناطق کشور مثل البرز خبرهای افزایش شیوع کرونا به گوش می رسد . یا مثلا در یزد که شمار افراد بستری به کرونا افزایش یافته و به ۱۹۰ نفر رسیده است .

همچنین مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی از ۱۰۸ هزار نفر هم فراتر رفته است. ضمنا درست است که ۹۷ درصد جمعیت استان اردبیل غربالگری شدند اما وضعیت شیوع کرونا در حالت نسبتا ناپایدار است .

رنگ عوض کردن برخی نقاط 
خبرهایی از برخی استان های کشور مثل کردستان منتشر شده است که نشان از تغییر وضعیت شیوع کرونا از آبی به زرد می دهد . جاهایی مثل خراسان جنوبی هم که وضعیت شکننده ای دارد و احتمال تغییر در رنگ بندی آنها از آبی به زرد می رود.

سرپرست فرمانداری شادگان که گفته است: شهر دارخوین شادگان و روستاهای سالمی و بوزی سیف این شهرستان، به دلیل قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونایی قرنطینه هستند.
 

خبرها و گزارش های دیگر کرونایی 
ذخایر خونی بیمارستان‌های خوزستان کاهش یافته است
بیمارستان ۱۷ شهریور آمل از فهرست کرونایی خارج شد
خسارات کرونا به حوزه گردشگری خراسان رضوی همچنان ادامه دارد
اقامه نمازجمعه در شهرهای نارنجی گیلان با تصمیم کمیته شهرستانی است

۲۵ هزار تست سریع در چهارمحال و بختیاری انجام شد
ساده انگاری در یکسالگی کرونا

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

ده + 4 =