چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۵:۳۰:۳۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

کرونا انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای جنوبی را لغو کرد

به گزارش فرهنگ سار، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) و مقامات کنمبول (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) دیروز (شنبه) به منظور خروج از بن‌بست ایجاد شده پس از اعلام چند باشگاه اروپایی مبنی بر عدم ترخیص بازیکنان اهل آمریکای جنوبی خود در انتخابی جام جهانی، برای یافتن راه حل با یکدیگر گفت‌وگو کردند. بدنبال این نشست، کنمبول […]



به گزارش فرهنگ سار، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) و مقامات کنمبول (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) دیروز (شنبه) به منظور خروج از بن‌بست ایجاد شده پس از اعلام چند باشگاه اروپایی مبنی بر عدم ترخیص بازیکنان اهل آمریکای جنوبی خود در انتخابی جام جهانی، برای یافتن راه حل با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

بدنبال این نشست، کنمبول در توییتی اعلام کرد که تصمیم لغو دو هفته از بازی‌ها که برای ۲۵ و ۲۶ و ۳۰ مارس (پنجم و ششم و دهم فروردین‌ماه ۱۴۰۰) برنامه ریزی شده بود، به دلیل «ناتوانی از حضور تمام بازیکنان شاغل در لیگ‌های اروپایی در موعد مقرر» اتخاذ شده است.

فیفا به باشگاه‌های اروپایی که ممکن است بازیکنان‌شان تحت تاثیر محدودیت‌های مرتبط با ویروس کرونا باشند، اجازه داده است تا از پیوستن آنان به تیم‌ ملی کشورهای متبوعشان ممانعت کنند.

«پپ گواردیولا» سرمربی باشگاه منچسترسیتی روز جمعه با پیوستن به «یورگن کلوپ» همتای خود در باشگاه لیورپول متعهد شد تا درصورتی که بازیکنانشان در زمان بازگشت از دیدارهای ملی مجبور به ماندن در قرنطینه شوند، اجازه پیوستن بازیکنان خود را به تیم ملی کشورهای متبوعشان نخواهد داد.

براساس مقررات کنونی ویروس کرونا، بازیکنانی که از کشورهای حاضر در فهرست قرمز از جمله برزیل و آرژانتین به بریتانیا وارد می‌شوند، باید به مدت ۱۰ روز در قرنطینه هتل بمانند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هجده − 5 =