یکشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۲:۴۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

پیرلو: «گواردیولا» الگوی من در مربیگری است

به گزارش فرهنگ سار و به نقل از سایت گل، «آندره‌آ پیرلو» سرمربی جدید تیم فوتبال یوونتوس در خصوص سبک بازی تیمش اعتراف کرد که از «پپ گواردیولا» به عنوان الگوی خود پیروی می‌کند. این مربی ۴۱ ساله در این مورد، گفت: گواردیولا برای همه ما نمونه است. او یکی از بهترین هاست. سبک او راهی است تا […]



به گزارش فرهنگ سار و به نقل از سایت گل، «آندره‌آ پیرلو» سرمربی جدید تیم فوتبال یوونتوس در خصوص سبک بازی تیمش اعتراف کرد که از «پپ گواردیولا» به عنوان الگوی خود پیروی می‌کند.

این مربی ۴۱ ساله در این مورد، گفت: گواردیولا برای همه ما نمونه است. او یکی از بهترین هاست. سبک او راهی است تا مربیان جوان به نوعی خاص از فوتبال هجومی برسند. هر کدام از ما ایده‌های خاص خود را داریم و می‌خواهیم آن‌ها را پیش ببریم اما پپ به طور قطع الگویی برای کل جنبش فوتبال است.

وی ادامه داد: من سبک بازی او را دوست دارم. همیشه حمله کردن و مدیریت دائمی موقعیتها روی بازی. این باید هدف ما برای آینده باشد. 

پیرلو در پاسخ به این پرسش که آیا تا به حال تصور کرده بودی که مربی «کریستیانو رونالدو» شوی یا خیر، بیان داشت: نه، هرگز تصور نمی‌کردم اما خوشحالم که یک فوتبالیست عالی در دسترس دارم و می‌توانم او را در حال تمرین و بازی ببینم. برای من و کل تیم این یک لذت بزرگ است.

وی افزود: او در سن ۳۵ سالگی مانند یک پسر جوان و با همان اشتیاق دوران جوانی بازی می‌کند. او برای همه یک نمونه است.
 

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × یک =