یکشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۶:۴۱
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۵۹

پیرلو: «رونالدو» قهرمانی واقعی است

به گزارش فرهنگ سار؛ تیم فوتبال یوونتوس، بامداد یکشنبه در دیدار خانگی مقابل کالیاری با دبل «کریستیانو رونالدو»‌ به برتری دو بر صفر دست یافت و موقتا به رتبه دوم جدول رده‌بندی سری‌آ ایتالیا رسید. در پایان این دیدار، «آندره‌آ پیرلو» سرمربی جوان یوونتوس که با انتقادات زیادی پس از عملکرد پرفرازونشیب تیمش مواجه شده […]



به گزارش فرهنگ سار؛ تیم فوتبال یوونتوس، بامداد یکشنبه در دیدار خانگی مقابل کالیاری با دبل «کریستیانو رونالدو»‌ به برتری دو بر صفر دست یافت و موقتا به رتبه دوم جدول رده‌بندی سری‌آ ایتالیا رسید.

در پایان این دیدار، «آندره‌آ پیرلو» سرمربی جوان یوونتوس که با انتقادات زیادی پس از عملکرد پرفرازونشیب تیمش مواجه شده بود به تمجید از ستاره باتجربه پرتغالی پرداخت و اظهار داشت: کریستیانو یک بازیکن حرفه‌ای و قهرمان واقعی است. معتقدم او الگویی مناسب برای تمامی اطرافیانش است.

وی افزود:‌ به او تاکید می‌کنم که به همین مسیر ادامه دهد چراکه ثابت کرده سن و سال برای بازیکنان فقط یک عدد است.

سرمربی یوونتوس ادامه داد: باید مسیر بردهای خود را ادامه بدهیم. لازم است در بازی تیمی، سرعت انتقال توپ را افزایش دهیم. این مساله موجب خواهد شد تا بازیکنان از فوتبال لذت ببرند. اینکه بتوانیم حریفان را مجبور به عقب‌نشینی کنیم یک موفقیت است و تیم را به سوی موفقیت سوق می‌دهد.

پیرلو گفت: هدف یوونتوس در بازی‌های مختلف رسیدن به برتری است و نیاز است تا پرس سنگین از زمین حریف را اجرا کرده و خیلی زود کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیریم.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

17 − پنج =