یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۷:۴۶
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

پرداخت ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به کرمانشاه/ راه توسعه استان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: در سال ۹۹ تا امروز یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های عمرانی به استان داده شده، امیدواریم طی چند ماه آینده مبالغی به این اعتبارات افزوده شود.



به گزارش فرهنگ سار از کرمانشاه، مهرداد سالاری امروز در جمع اصحاب رسانه، به نقش محوری استان کرمانشاه در غرب کشور اشاره کرد و اظهار داشت: امسال برای پروژه‌های عمرانی در بخش‌های راه مسکن و ایجاد زیرساخت‌ها هدف‌گذاری شده که اجرای این طرح‌ها می‌تواند منجر به توسعه اقتصادی کرمانشاه و اشتغالزایی شود.

وی در خصوص اعتبار تزریق شده تاکنون، گفت: علی‌رغم تحریم‌های ناجوانمردانه و مشکلات اقتصادی که وجود دارد، خوشبختانه در سال ۹۹ تا امروز یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های عمرانی به استان داده شده، امیدواریم طی چند ماه آینده مبالغی به این اعتبارات افزوده شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه یکی از پروژه‌های مهم و در اولویت استان را پروژه راه‌آهن کرمانشاه اسلام‌آباد غرب با هدف گسترش شبکه ریلی کشور دانست و گفت: امسال با توجه به اینکه سال جهش تولید است، علاوه بر پروژه‌های خدمات عمومی که مردم نیازمند آن هستند برای چند پروژه بزرگ نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: تکمیل بخشی از راه‌آهن غرب کشور، تقویت و ارتقای خطوط آنتنی از مراکز تولید بار به ایستگاه بار، تکمیل بخشی از قطار شهری، تکمیل پروژه زیر‌ساخت راه‌های ارتباطی و توسعه و زیرساخت‌های بازارچه‌ها؛ مهمترین پروژه‌های هدف‌گذاری شده هستند که نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان دارند.

سالاری از بهره‌برداری از پروژه آبرسانی شهر کرمانشاه طی سال‌جاری خبر داد و گفت: پروژه آبرسانی شهر کرمانشاه که حاود ۹۲ درصد پیشرفت دارد امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های بخش خصوصی در توسعه و عمران استان استفاده می‌کنیم، گفت: آزادراه حمیل به بیستون که در کمربندی شرقی با یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوص شروع شده است.

انتهای پیام/پ/ح


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × 2 =