سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۱:۴۲
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

پدیده بایرن‌مونیخ سرانجام انتخاب کرد؛ جمال در لباس ژرمن‌ها

به گزارش فرهنگ سار، جمال موسیالا، بازیکن ۱۷ ساله تیم بایرن‌مونیخ آلمان که شب گذشته(سه‌شنبه) موفق شد با گلزنی در برابر لاتزیو به دومین بازیکن جوان تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شود که موفق شده در مرحله حذفی دروازه رقبا را باز کند، سرانجام تصمیم خود را برای حضور در رده ملی اعلام کرد. این بازیکن […]



به گزارش فرهنگ سار، جمال موسیالا، بازیکن ۱۷ ساله تیم بایرن‌مونیخ آلمان که شب گذشته(سه‌شنبه) موفق شد با گلزنی در برابر لاتزیو به دومین بازیکن جوان تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شود که موفق شده در مرحله حذفی دروازه رقبا را باز کند، سرانجام تصمیم خود را برای حضور در رده ملی اعلام کرد.

این بازیکن در شهر اشتوتگارت آلمان به دنیا آمد و تا هفت سالگی در آلمان زندگی کرد اما سپس به همراه مادرش به انگلیس رفت و فوتبال را در این کشور آغاز کرد. او چند سال در آکادمی باشگاه چلسی حضور داشت تا اینکه در سال ۲۰۱۹ به عضویت باشگاه بایرن‌مونیخ درآمد.

او به همین دلیل می‌توانست برای هر ۲ کشور انگلیس و آلمان بازی کند ولی سرانجام طی خبری که سایت گل اعلام کرد، تصمیم گرفت تا برای ژرمن‌ها در رده ملی توپ بزند.

موسیالا در تیم‌های رده سنی انگلیس بازی کرد و حتی چندی پیش در مسابقات زیر ۲۱ سال اروپا هم برای سه شیرها توپ زد اما نهایتا تصمیم گرفت تا برای کشوری بازی کند که مادرش در آن به دنیا آمده است. البته که جمال سابقه عضویت در تیم زیر ۱۸ ساله‌های آلمان را هم در کارنامه خود دارد. 

موسیالا جزو مستعدترین بازیکنان فوتبال اروپا در این روزها شناخته می‌شود و زیر نظر هانسی فلیک فرصت خوبی برای نمایش قابلیت‌های خودش پیدا کرده است. او تا به اینجا در ۲۶ مسابقه، چهار گل برای باواریایی‌ها به ثمر رسانده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه × 4 =