سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۴:۱۷
دسته بندی: فناوری
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱

پایان خرداد آخرین مهلت ثبت‌نام در پنجمین همایش ملی علوم و نانوفناوری

به گزارش روز سه شنبه ستاد توسعه فناوری نانو، انجمن نانو فناوری ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین متولیان امر ترویج نانوفناوری در کشور و یکی از پویاترین انجمن های علمی در راستای دستیابی به اهداف عالی مصوب خود در زمینه اعتلای این شاخه نوین علمی در کشور، سلسله همایش های ملی و کارگاه […]



به گزارش روز سه شنبه ستاد توسعه فناوری نانو، انجمن نانو فناوری ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین متولیان امر ترویج نانوفناوری در کشور و یکی از پویاترین انجمن های علمی در راستای دستیابی به اهداف عالی مصوب خود در زمینه اعتلای این شاخه نوین علمی در کشور، سلسله همایش های ملی و کارگاه های آموزشی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN را برگزار کرده است.

پنجمین دوره این همایش به دلیل شیوع کووید-۱۹ در روزهای ششم تا نهم شهریور ماه ۱۴۰۰ توسط انجمن نانو فناوری ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت مجازی برگزار می شود.

محورهای  این دوره از همایش عبارتند از: نانومواد/نانوساختارها/سنتز و کاربرد،  نانوفناوری/انرژی و محیط زیست، نانوفناوری/ پزشکی و داروسازی، محاسبات و مدل سازی در مقیاس نانو ، نانوفناوری/تجاری سازی/اقتصاد و بازار.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و آخرین مهلت ارسال پوستر و ارائه نهایی ۳۱ خردادماه در نظر گرفته شده و علاقه مندان باید به وب سایت این همایش به آدرس http://ins-conf.ir مراجعه کنند.

مقالات برگزیده در دو مجله دنیای نانو و نانومقیاس به چاپ خواد رسید،همایش دارای نمایه ISC است، شرکت در سخنرانی‌ها، همراه با اعطای گواهی حضور خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

20 + هشت =