چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۴۷:۱۷
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

پاشایی: محکوم به پیروزی برابر شهر خودرو هستیم

به گزارش فرهنگ سار، حسین پاشایی که به جای مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار پیکان برابر شهر خودرو و در هفته دوم لیگ برتر حضور پیدا کرده بود،اظهار داشت: کادرفنی جدید مدت کوتاهی است هدایت پیکان را برعهده گرفتند. در بازی هفته گذشته با وجود اینکه مستحق باخت نبودیم بازی را برابر صنعت‌نفت‌ابادان واگذار […]



به گزارش فرهنگ سار، حسین پاشایی که به جای مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار پیکان برابر شهر خودرو و در هفته دوم لیگ برتر حضور پیدا کرده بود،اظهار داشت: کادرفنی جدید مدت کوتاهی است هدایت پیکان را برعهده گرفتند. در بازی هفته گذشته با وجود اینکه مستحق باخت نبودیم بازی را برابر صنعت‌نفت‌ابادان واگذار کردیم. تیم ما کم و کاستی هایی دارد اما امیدواریم که بتوانیم در این مدتی که وظیفه هدایت این تیم را بر عهده داریم، پیکان را به عنوان یک تیم بالای جدولی نشان دهیم.

وی افزود: در دیدار برابر شهرخودرو محکوم به این هستیم که سه امتیاز بازی را بگیریم تا شرایطی که دلخواه پیکانی‌ها است را رقم بزنیم.

مربی تیم فوتبال پیکان در مورد دلایل شکست این تیم در دیدار هفته نخست برابر صنعت نفت آبادان اضافه کرد: هر کسی بازی را دیده بود به این نکته اشاره کرد که ما مستحق شکست در این دیدار نبودیم. هر تیمی که بازی را واگذار می‌کند البته مشکلاتی دارد . ما زمان کافی را برای هماهنگی نداشتیم و پیش از شروع لیگ تنها هفت الی هشت جلسه تمرینی را با این تیم پشت سر گذاشتیم. افکار مهدی تارتار زمان می‌برد که به پیکان تزریق شود. نیاز به هماهنگی داریم و باید در کنار آن تمرینات تاکتیکی را هم انجام دهیم. اگر لیگ تعطیل شود این فرصت را خواهیم یافت که افکارمان را به تیم تزریق کنیم. ما در یک ماه آینده می‌توانیم بگوییم که از این تیم به شناخت کافی رسیده ایم. ما حتی در روزهای اول خیلی از بازیکنان پیکان را نمی‌شناختیم. البته مطمئن هستیم که آینده خوبی در انتظار پیکان است.

پاشایی اضافه کرد: نمی‌خواهیم پیکان مانند فصول قبل بقایش در لیگ به روزهای آخر کشیده شود. ما می‌خواهیم به جایگاهی درخور شأن باشگاه پیکان برسیم.

وی در مورد مخالفت پیکان با حضور مدافع این تیم در پرسپولیس گفت: ما مشکلاتی در برخی خطوط داریم. نمی‌توانیم که اجازه دهیم تیم خودمان تضعیف شود. همین الان در خیلی از خطوط مشکل داریم. با وجود احترامی که به باشگاه پرسپولیس قائل هستیم، ما مسئولیت هدایت پیکان را برعهده داریم و باید برای موفقیت این تیم تلاش کنیم. امیدوارم همه تیم‌ها موفق باشند اما برای ما موفقیت پیکان مهم‌ترین موضوع است. نمی‌توانیم به خاطر تیمی خودمان را تضعیف کنیم.

تیم فوتبال پیکان که در آخرین دیدار هفته اول لیگ بیستم برابر صنعت نفت آبادان متحمل شکست ۲ بر یک شد، در هفته دوم از ساعت ۱۶:۲۰ فردا شنبه اول آذرماه به مصاف شهرخودرو خواهد رفت.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یک × 1 =