چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۱:۱۶:۳۹
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۲۶

وعده نوبخت برای تکمیل موزه دفاع مقدس استان فرهنگ سار

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور با بیان اینکه برای دولت هیچ نمادی برای توسعه به اهمیت و جایگاهی همچون نمایشگاه و موزه دفاع مقدس نیست، گفت: دولت و سازمان برنامه‌وبودجه کشور به تکمیل موزه دفاع مقدس استان فرهنگ سار کمک می‌کند.



به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی فرهنگ سار، محمدباقر نوبخت در سفر امروز خود به همراه مسئولین لشکری و کشوری پس از بازدید از موزه دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد نماد و یادبودی به نام موزه دفاع مقدس موجب شده تا فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل‌های آینده گسترش یابد.

وی با بیان اینکه برای دولت هیچ نمادی برای توسعه به اهمیت و جایگاهی همچون نمایشگاه و موزه دفاع مقدس نیست، افزود: دولت و سازمان برنامه‌وبودجه کشور به تکمیل موزه دفاع مقدس استان فرهنگ سار کمک می‌کند.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور خاطرنشان کرد: توسعه معنای مختلفی داشته و یکی از اهدافی که مقام معظم رهبری در راستای توسعه‌یافتگی مطرح می‌کنند موضوع توسعه‌یافتگی و کمال انسان‌ها است که شامل همین موزه‌های دفاع مقدس می‌شود.

به گفته نوبخت؛ انقلاب اسلامی برای محقق شدن اهداف و رسیدن به آمال‌های خود هشت سال با مشکلی به‌عنوان جنگ تحمیلی مواجه بود و کسانی که در این مسیر برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش کرده‌اند جایگاه رفیعی در پیشگاه خداوند دارند.

وی بیان داشت: پس از جنگ نیز شاهد مشکل عظیمی نظیر تحریم‌ها بودیم بااین‌حال با عزم مردمان این آب‌وخاک توانستیم تمامی مشکلاتی که در تحریم‌ها ایجاد کرده است را خنثی کنند.

انتهای پیام/ م/ق


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

ده + 12 =