چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۶:۵۴:۴۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

وعده شهریار به کریستیانو رونالدو و واکنش مهدی به برگزاری هفته دوم

به گزارش فرهنگ سار، در بیست و پنجمین روز از آبان ماه با بسته ورزشی فرهنگ سار همراه باشید. در این بسته، تحریریه ورزشی فرهنگ سار حال و هوای فوتبالی داشت. در ادامه گزیده ای از مهمترین اخبار و گزارش های امروز را مشاهده می کنید. دایی: «رونالدو» رکوردم را می‌شکند؛ با افتخار به او […]



به گزارش فرهنگ سار، در بیست و پنجمین روز از آبان ماه با بسته ورزشی فرهنگ سار همراه باشید. در این بسته، تحریریه ورزشی فرهنگ سار حال و هوای فوتبالی داشت. در ادامه گزیده ای از مهمترین اخبار و گزارش های امروز را مشاهده می کنید.

دایی: «رونالدو» رکوردم را می‌شکند؛ با افتخار به او تبریک خواهم گفت

«علی دایی» در گفت‌وگو با یک تارنمای ایتالیایی، با اشاره به نزدیک شدن «کریستیانو رونالدو» به رکورد گل‌های ملی وی، باردیگر تاکید کرد که به شکسته شدن رکوردش توسط ستاره بانوی پیر افتخار خواهد کرد. جزییات بیشتر را در ادامه بخوانید.

مهدی: هفته دوم لیگ برتر فوتبال طبق برنامه برگزار می‌شود

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال طبق برنامه انجام می‌شود و هیچ صحبتی در مورد تغییر زمان دیدارها نیست. توضیحات تکمیلی در اینجا موجود است.

رونی سرمربی موقت دربی کانتی شد

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس به عنوان سرمربی موقت تیم دربی کانتی انتخاب شد. توضیحات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

اسکوچیچ: رسانه‌ها و خبرنگاران از پیروزی ما مقابل بوسنی تعجب کردند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران از پیروزی ما مقابل بوسنی تعجب کردند؛ البته من به آن‌ها می‌گویم فراموش نکنید ایران در رده‌بندی فیفا در جایگاه بیست و نهم قرار دارد. روی اینجا کلیک کنید و در جریان توضیحات تکمیلی این مصاحبه قرار بگیرید.

طعنه مربی ولز به «زیدان»؛ «بِیل» با «مورینیو» عاشق فوتبال شده است

دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال ولز با اشاره به بازگشت «گرت بیل» به فوتبال پس از پیوستن به تاتنهام، گفت که مرد ولزی بعد از سپری کردن دورانی سخت در رئال، حالا دوباره عاشق فوتبال شده است. ادامه خبر در اینجا قابل دسترسی است.

آل‌کثیر و رمضانی قربانیان نقل و انتقالات پرسپولیس؟

عیسی آل کثیر و احتمالا آرمان رمضانی ممکن است از فهرست پرسپولیس کنار گذاشته شوند. جزییات بیشتر را در اینجا بخوانید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 − یک =