چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۴۵:۳۶
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱

وعده رسول‌پناه به هواداران پرسپولیس و چشمک دوباره سیتی به «مسی»

به گزارش فرهنگ سار، در نوزدهمین روز از مهرماه بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم شما می‌شود که اخبار جالبی از ورزش ایران و جهان گردآوری شده است. با ما همراه باشید. رسول‌پناه خطاب به هواداران: طلب برانکو را یک‌جا پرداخت می‌کنیم سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس خطاب به هواداران ناراضی، گفت: ۳۵۰ هزار یورو […]



به گزارش فرهنگ سار، در نوزدهمین روز از مهرماه بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم شما می‌شود که اخبار جالبی از ورزش ایران و جهان گردآوری شده است. با ما همراه باشید.

رسول‌پناه خطاب به هواداران: طلب برانکو را یک‌جا پرداخت می‌کنیم

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس خطاب به هواداران ناراضی، گفت: ۳۵۰ هزار یورو پول برانکو آماده است اما می‌خواهیم تمام مطالبات او را یک‌جا پرداخت کنیم. ادامه این مصاحبه را در اینجا بخوانید.

مظلومی پس از جدایی از تیم جوانان ایران: استقلال به کمک نیاز داشت

سرمربی سابق تیم فوتبال جوانان ایران گفت: استقلال به کمک نیاز داشت و من به خانه خودم بازگشتم؛ امکان فعالیت در هر دو تیم هم وجود نداشت و به همین دلیل از اعضای محترم تیم ملی جوانان قدردانی و خداحافظی می‌کنم. مشروح این مصاحبه را در اینجا دنبال کنید.

وضعیت عجیب مالی برابر ایران؛ ۱۵ لژیونر، چند ستاره غایب و تعدادی کرونایی

تیم ملی مالی با تنها ۱۵ بازیکن توانست تیم ملی غنا را شکست دهد و در وضعیت عجیبی به سر می‌برد. جزییات تکمیلی در اینجا قابل رویت است.

باشگاه منچسترسیتی: برای خرید «مسی» همیشه توان مالی داریم

قرارداد «لیونل مسی» با باشگاه بارسلونا تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد و مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی معتقد است که در صورت تداوم تمایل مسی برای جدایی، سیتیزن‌ها توانایی مالی خرید وی را دارند. توضیحات بیشتر در اینجا موجود است.

سخنگوی فدراسیون کشتی: ‌ایران در مسابقات جهانی صربستان شرکت می‌کند

سخنگوی فدراسیون کشتی ایران گفت:‌ فدراسیون ایران اعلام کرده است در صورتی که اتحادیه جهانی کشتی، زمان مسابقات جهانی ۲۰۲۰ صربستان را اعلام کند، ایران نیز در این رقابت شرکت خواهدکرد. روی اینجا کلیک کنیدو ادامه خبر را بخوانید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

11 + چهار =