چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۸:۱۶
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به درخشش لک

به گزارش فرهنگ سار، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی پای به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گذاشت که موفق شد به عنوان تیم نخست از گروه سوم لیگ قهرمانان صعود کند و سپس با برتری برابر تیم‌های السد قطر، پاختاکور ازبکستان و النصر عربستان فینالیست این رقابت‌ها شود. یکی از دلایل اصلی موفقیت پرسپولیس در این […]



به گزارش فرهنگ سار، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی پای به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گذاشت که موفق شد به عنوان تیم نخست از گروه سوم لیگ قهرمانان صعود کند و سپس با برتری برابر تیم‌های السد قطر، پاختاکور ازبکستان و النصر عربستان فینالیست این رقابت‌ها شود.

یکی از دلایل اصلی موفقیت پرسپولیس در این رقابت‌ها عملکرد خوب حامد لک دروازه‌بان این تیم بود. لک در مجموع ۷ بازی تنها ۲ گل از روی نقطه پنالتی برابر الدحیل در مرحله گروهی و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی دریافت کرد.

این موضوع موجب شد تا صفحه رسمی لیگ قهرمانان آسیا درآستانه دیدار نهایی این رقابت‌ها به عملکرد خوب دروازه‌بان پرسپولیس واکنش نشان دهد.

تعداد بازی ۷

تعداد کلین شیت ۵

تعداد گل دریافت کرده ۲

سیو موفق ۸۸.۹%

این آماری بود که صفحه رسمی لیگ قهرمانان از دروازه‌بان پرسپولیس ذکر کرده بود و در پایان نوشت: آیا لک روز شنبه می‌تواند کلین‌شیت دوباره را به ثبت برساند؟

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه الجنوب دوحه در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی خواهد رفت.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یک × 2 =