جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۴:۲۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸

هفته عجیب «هازارد»؛ بدون حتی یک دقیقه بازی برای بلژیک و کامنت‌های نگران‌کننده

به گزارش فرهنگ سار، «روبرتو مارتینز» سرمربی شیاطین سرخ فکر نمی‌کرد که هازارد برای بازی کردن در مسابقات رسمی آمادگی لازم را داشته باشد و در ادامه اظهاراتی را مطرح کرد که برای هواداران کهکشانی‌ها نگران کننده بود. مارتینز در این‌باره گفت: از لحاظ پزشکی او کاملا آماده است اما موضوع این است که برای […]



به گزارش فرهنگ سار، «روبرتو مارتینز» سرمربی شیاطین سرخ فکر نمی‌کرد که هازارد برای بازی کردن در مسابقات رسمی آمادگی لازم را داشته باشد و در ادامه اظهاراتی را مطرح کرد که برای هواداران کهکشانی‌ها نگران کننده بود.

مارتینز در این‌باره گفت: از لحاظ پزشکی او کاملا آماده است اما موضوع این است که برای بازگشت وی باید محتاط باشیم. هازارد هنوز ۱۰۰درصد آماده نیست و برای شرکت در تمرینات گروهی باشگاهش نیز مهیا نبود. محتاط خواهیم بود و هیچ ریسکی نمی‌کنیم.

وی افزود: ادن برای آنکه پیش فصل را بدون هیچ رسیکی آغاز کند، باید روی خودش کار می‌کرد. او برای ۹۰ دقیقه بازی کردن هنوز آماده نیست.

مارتینز در توضیح اضافه کرد که تیم ملی بلژیک دو دیدار مهم داشته و این یعنی وی نمی‌توانسته با بازی دادن به بازیکنی که کاملا آماده نیست، ریسک کند.

سرمربی بلژیک تاکید کرد: اگر دو بازی دوستانه داشتیم، به او در بازی اول ۴۵ و در دیدار دوم ۶۰ دقیقه فرصت بازی می‌دادم اما در یک دیدار رسمی و رقابتی نمی‌توان چنین کاری انجام داد. او مصدومیت سنگینی داشت و بازیکنی است که برای بازی نیاز به آمادگی ۱۰۰درصدی دارد.

و حالا همه چیز به تصمیم «زین الدین زیدان» بستگی دارد که با هازارد چه رفتاری بکند؛ بازیکنی که روی کاغذ باید جمعه هفته جاری در والدبباس حاضر باشد.

«تیبو کورتوآ» هم تیمی هازارد که چهارم سپتامبر به مادرید بازگشت نیز در دیدارهای بلژیک به میدان نرفت اما این موضوع صرفا به دلیل توافق انجام شده مارتینز و زیدان بود و دلیل فوتبالی و فنی نداشت.

و اما هازارد در حالی به اسپانیا باز خواهد گشت که در فاصله ۱۰ روز مانده به آغاز فصل جدید لالیگا حتی یک دقیقه هم میدان نرفته است.

مرد بلژیکی پس از پشت سر گذاشتن فصلی ناامیدکننده که با مصدومیت‌های قوزک پای راست وی همراه بود و در جریان ۲۲ بازی تنها یک گل و هفت پاس گل برای ستاره سابق چلسی در بر داشت، تلاش خود را برای رسیدن به سطح هم تیمی‌های خود در رئال آغاز کرده و حاضران در برنابئو امیدوارند تا فوق ستاره تازه وارد این تیم در فصل جدید خود را احیا کند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پانزده + 13 =