دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۹:۲۸
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۴:۲۴

هادی‌پور:باید در این شرایط کنار مردم باشیم/همه تکواندوکاران جهان شرایطشان مثل ما است

المپین تکواندو کشورمان گفت: باید در کنار مردم باشیم و آنها را به سمت ورزش بکشانیم و خود را آماده مهمترین و بزرگترین رویداد ورزشی دنیا بکنیم.



آرمین هادی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فرهنگ سار در خصوص پیوستن به کمپین “با هم قوی‌تر هستیم” اظهار داشت: در این روزهای کرونایی فدراسیون جهانی تکواندو، کمپین “با هم قوی‌تر هستیم” را به منظور حمایت از ورزشکاران رشته تکواندو و سلامتی آنها ایجاد کرده و از  قهرمانان تکواندو  جهان خواسته است تا تمرین را رها نکنند و به ورزش کردن پناه ببرند و  تا در یک سال باقی مانده برای بازی‌های المپیک توکیو آماده شوند. بر همین اساس ما باید در کنار مردم باشیم و آنها را به سمت ورزش بکشانیم و خود را آماده مهمترین و بزرگترین رویداد ورزشی دنیا کنیم.

ملی‌پوش تکواندو کشورمان افزود: اگر بازی های المپیک توکیو یکسال به تعویق نمی‌افتاد، هم اکنون باید مسابقات برگزار می‌شد ولی این بیماری چیزی است که پیش آمده و کاری نمی‌شود انجام داد. همه‌گیری ویروس کرونا فقط برای کشور ما نیست و باید با این اتفاقات کنار بیایم. 

وی در خصوص اینکه آیا با قهرمانان سایر کشورها تماسی در فضای مجازی دارد، گفت: همه قهرمانان تکواندو جهان شرایط شان مثل ما است و اکثراً در داخل قرنطینه تمرین خود را ادامه می‌دهند و در این شرایط کرونا به دیگران کمک می‌کنند.

انتهای پیام/ 

 


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هفت + 15 =