چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۵:۲۹:۱۷
دسته بندی: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

نماینده مجلس: ۲ هزارمیلیارد تومان دربودجه به مناطق روستایی اختصاص یافت

به گزارش فرهنگ سار، علی اصغر خانی روز شنبه در نشست شورای اداری شاهرود در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه از نگاه مجلس یازدهم شورای اسلامی جلوگیری از رانت و اختصاص اعتبارات به تمام ارکانِ نیازمند توسعه از نکات بارز بودجه ۱۴۰۰ بود، افزود: شفافیت و روشن شدن ابهامات جدی در بخش‌های صادرات، واردات، […]



به گزارش فرهنگ سار، علی اصغر خانی روز شنبه در نشست شورای اداری شاهرود در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه از نگاه مجلس یازدهم شورای اسلامی جلوگیری از رانت و اختصاص اعتبارات به تمام ارکانِ نیازمند توسعه از نکات بارز بودجه ۱۴۰۰ بود، افزود: شفافیت و روشن شدن ابهامات جدی در بخش‌های صادرات، واردات، نفت و مسایل اجتماعی از دیگر تاکیدات مجلس در این بودجه محسوب می‌شود.

وی تقویت زیرساخت‌ها و طرح‌های اجتماعی، عمرانی را از دیگر نکات بارز بودجه ۱۴۰۰ برشمرد و ابراز داشت: در این بودجه مبالغ خوبی برای این بخش‌ها پیش بینی شده است.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش‌های مختلف به ویژه فرهنگی، اجتماعی، اشتغال و تکمیل طرح های نیمه‌کاره پیش بینی های لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سال جدید باید به صورت جدی‌تر به مقوله طرح ها ورود داشته باشیم، تصریح کرد: آنچه می‌تواند تحول و توسعه در شهرستان ایجاد کند اشتغالزایی است که با ورود به بخش طرح ها زیرساختی این امر میسر می شود.

خانی با بیان اینکه برای شاهرود و میامی نیز بودجه خوبی در نظر گرفته شده است، افزود: هرچند در زمان تصویب اعتبارات، بودجه استانی بسته شده بود، اما در بودجه کشوری توانستیم برای این ۲ شهرستان در بخش‌های مختلف بودجه‌های خوبی را در نظر بگیریم.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح های زیرساختی و عمرانی و تکمیل طرح‌های نیمه تمامی که بیشتر به نفع شهرستان است باید در اولویت کار قرار گیرند، افزود: در تحقق این امر باید از تمام ظرفیت‌های بخش خصوصی و دولتی استفاده شود.

منبع:ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

19 + چهار =