سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۱:۴۹
دسته بندی: فناوری
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۰۶

نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری کرمانشاه ۱۸ آذر آغاز می‌شود

«سیامک آزادی» روز سه‌شنبه در یک نشست خبری با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال تفاوت‌هایی با نمایشگاه سال گذشته دارد، افزود: در نمایشگاه امسال که می‌تواند بستری برای متخصصین باشد، امکان دائمی شدن این نمایشگاه برای معرفی دستاوردهای استان فراهم شده است. وی ادامه داد: شرکت کنندگانی که تخصص و توانایی لازم در زمینه‌ای دارند […]



«سیامک آزادی» روز سه‌شنبه در یک نشست خبری با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال تفاوت‌هایی با نمایشگاه سال گذشته دارد، افزود: در نمایشگاه امسال که می‌تواند بستری برای متخصصین باشد، امکان دائمی شدن این نمایشگاه برای معرفی دستاوردهای استان فراهم شده است.

وی ادامه داد: شرکت کنندگانی که تخصص و توانایی لازم در زمینه‌ای دارند هم می‌توانند درخواست همکاری خود را در سامانه ثبت کنند تا بعد از پایان نمایشگاه درخواست های آنها بررسی و در صورت نیاز نحوه همکاری آنها به اطلاعشان می‌رسد.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه همچنین از برگزاری اتاق‌های گفت و گو در حاشیه نمایشگاه امسال خبر داد و اظهار داشت: در زمان برگزاری این نمایشگاه و از ساعت ۹ تا ۱۲ شرکت ها، سازمان ها و مراکز رشد می‌توانند گزارش عملکرد و دستاوردهای یک ساله اخیر خود را بیان کنند.

آزادی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰ سازمان در حال بارگزاری اطلاعات خود در سامانه هستند، گفت: روز پنجشنبه ۱۸ آذر آیین افتتاحیه و روز ۲۵ آذر اختتامیه را با معرفی شرکت کنندگان برتر برگزار می‌کنیم.

او گفت: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این نمایشگاه مجازی به آدرس p.kti.ir مراجعه کنند.

رویداد بزرگ ایده پردازی برای نوجوانان

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود از برگزاری رویداد بزرگ ایده‌پردازی برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال همزمان با هفته پژوهش امسال خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی و حمایت از نوجوانان صاحب ایده است تا بتوانند در مسیر تجاری سازی ایده قرار بگیرند.

آزادی، حوزه های ۹ گانه این رویداد را فناوری اطلاعات، مدیریت بحران، آموزش، گردشگری، انرژی، کشاورزی، اجتماعی، ورزش و سلامت جسمانی و هوشمندسازی عنوان کرد و افزود: علاقه مندان می‌توانند از ۲۰ آذر تا ۳۰ دی ماه ایده های خود را در سامانه panikar.ir/panic-tournament ثبت کنند.

او اشاعه فرهنگ کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای فناورانه را ضروری دانست و گفت: بعد از داوری ۵۰ ایده را به صورت حضوری فراخوان می‌دهیم و در نهایت ۲۳ ایده برتر معرفی و جوایز نفیسی مانند سه عدد ساعت هوشمند، ۱۰ تبلت کتابخوان و ۱۰ تخته سیاه دیجیتال به برگزیدگان اهدا می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج × 3 =