دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۴:۴۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

نظریان: راهبرد فدراسیون اسکی ورود سرمایه‌گذاران به این رشته است

«عباس نظریان» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ سار با بیان اینکه در چند سال گذشته مقام معظم رهبری در راستای خودکفایی کشور و پیشرفت و توسعه تأکید بر تولید به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین محورهای اقتصادی داشتند اظهار داشت: تدبیر و دوراندیشی در شعارهای معظم‌له به‌خوبی نمایان است و مقام معظم رهبری به دنبال […]



«عباس نظریان» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ سار با بیان اینکه در چند سال گذشته مقام معظم رهبری در راستای خودکفایی کشور و پیشرفت و توسعه تأکید بر تولید به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین محورهای اقتصادی داشتند اظهار داشت: تدبیر و دوراندیشی در شعارهای معظم‌له به‌خوبی نمایان است و مقام معظم رهبری به دنبال آن هستند که با حمایت از تولید داخلی و رفع موانع پیش روی آن، راهبردهای کلان نظام را بر محور خودکفایی همه‌جانبه طراحی کنند.

وی با بیان اینکه پیام نوروزی رهبر انقلاب در ابتدای سال راهبرد اصلی کشور است افزود: تأکید بر تولید داخلی و رفع موانع آن تنها مختص یک بخش نیست بلکه ورزش نیز در این زمینه وظیفه سنگینی دارد؛ وظیفه‌ای که از اکنون شروع شده و باید تلاش‌های لازم برای تحقق منویات رهبر انقلاب انجام شود. رشته اسکی ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد و باید موانع آن برطرف شود تا وابستگی این رشته به کالاهای خارجی برطرف و صرفه‌جویی ارزی به وجود آید.

نظریان ادامه داد: ما در چندین بخش به دنبال جذب سرمایه برای رسیدن به خودکفایی هستیم. اسکی در ۲ بخش وسایل ورزشی و تجهیزات پیست‌ها ظرفیت سرمایه‌گذاری دارد. یکی از اصول من در مجمع انتخاباتی این بود که از هر سرمایه‌گذاری داخلی که برای توسعه اسکی وارد شود حمایت خواهیم کرد و تعیین شعار سال نیز آن را به یک تکلیف برای ما تبدیل می‌کند. من به‌عنوان رییس فدراسیون اسکی در سال ۱۴۰۰ پذیرای سرمایه‌گذاران داخلی هستم که برای توسعه اسکی و تجهیزات آن قدمی بردارند.

رییس فدراسیون اسکی در تشریح ظرفیت‌های فدراسیون برای جذب سرمایه‌گذاری گفت: ما هم در بخش چوب، البسه و وسایل مورد نیاز داخلی نیاز به تولید ملی داریم و هم در پیست‌ها باید سرمایه‌گذاری کنیم. در پیست‌ها اقداماتی چون تل کابین و تل سیژ داخلی مورد نیاز است و کابل و گیره این وسایل نیز بخشی از ظرفیت‌هایی است که هم تولید ملی به شمار می‌رود و هم گستره‌ای برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × سه =