جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۲:۳۳
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۲۸

نجاتی: لیگ را به صورت متمرکز برگزار کنند/ دوست دارم تجربه‌ام بیشتر شود

کشتی‌گیر تیم ملی فرنگی گفت: راهی وجود ندارد و باید لیگ برگزار شود.



علیرضا نجاتی در گفت‌وگو با فرهنگ سار، در خصوص تمریناتش در روزهای کرونایی اظهار داشت: تمریناتم را به صورت اختصاصی انجام می‌دهم. هیأت استان، خانه کشتی را دراختیارم گذاشته و با یک حریف تمریناتم را پیگیری می‌کنم. با تمریناتی که داشتم، توانستم آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم. این فصل با تیم ایران مال قرارداد بسته‌ام و در لیگ حاضر می‌شوم.

وی در رابطه با شروع شدن لیگ گفت: لیگ باید شروع شود. می‌دانم جان آدمها مهم است ولی برگزار نشدن لیگ کمکی نمی‌کند. می‌خواهیم روی تشک برویم و کشتی بگیریم.

عضو تیم ملی فرنگی در مورد اینکه آیا همه برای شرایط مالی می‌ خواهند کشتی بگیرند، عنوان کرد: خودم بیشتر دوست دارم تجربه کسب کنم. نمی‌دانم کشتی‌گیران دیگر چه انگیزه‌ای دارند. دوست دارم مسابقات بیشتری انجام دهم. 

دارنده سهمیه المیپک ژاپن در خصوص راهکار برای برگزاری لیگ گفت: مسابقات باید متمرکز برگزار شود. بهترین کار این است که در دو سه روز سریع انجام شود اما این موضوع که تیم‌ها شاید نتوانند از لحاظ مالی و قرنطینه کشتی‌گیران را ساپورت کنند هم وجود دارد. کرونا در شرایطی است که وضعیت را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هفده − سیزده =