جمعه, ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۰۶:۰۵:۴۸
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰

ناحیه تخصصی صنایع پایین دست پتروشیمی«دهلران» تصویب نهایی شد

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام از تصویب نهایی ناحیه تخصصی صنایع پایین دست پتروشیمی شهرستان دهلران در شورای برنامه ریزی استان خبر داد.



به گزارش فرهنگ سار از ایلام، اقبال اسماعیلیبا اشاره به تلاش و همکاری یکساله مجموعه مدیریتی استان، گفت: پروژه ناحیه تخصصی صنایع پایین دست پتروشیمی دهلران در زمینی به وسعت ۴۶ هکتار موفق به اخذ مجوز از شورای برنامه ریزی استان تصویب نهایی شد.

وی با اشاره به نقش وجودی ناحیه صنعتی در تامین نیازهای منطقه به خصوص صنایع پیرامونی افزود: از نکات مهم و خوب احداث این ناحیه، می‌توان به مجاورت جاده سراسری بین شهرستان‌های دهلران، اندیمشک و مهران که محور ترانزیتی خاصی را برقرار کرده و نیز تولیدات منطقه، وجود پتروشیمی و پتانسیل‌های صنعتی موجود، کشاورزی فعال در منطقه کریدور فعال اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام، ادامه داد: با توجه به دستور کار بودن راه اندازی و فعالیت بازارچه مرزی چیلات، آغاز فعالیت‌های اجرایی احداث ابر بزرگراه پل زال- چیلات، نقش این ناحیه تخصصی در جذب سرمایه گذار برای توسعه اقتصادی منطقه و صادرات به کشور عراق مهم و ضروری است.

اسماعیلی در پایان با اشاره به نگاه مثبت استاندار و تاکید ایشان به بحث سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و بیان داشت: با پیگیری و دستور استاندار، مطالعات و مکانیابی ۲ ناحیه صالح آباد و مجتمع چنگوله شهرستان مهران در حوزه ناحیه تخصصی صنایع پایین دست پتروشیمی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸/و


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

11 − دو =