چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۱:۱۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

موسوی درخشید ولی پیاچنزا در نخستین بازی پلی‌آف باخت

به گزارش روز پنجشنبه فرهنگ سار، تیم پیاچنزا در نخستین بازی خود در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ والیبال ایتالیا با نتیجه سه بر ۲ مقابل تیم پرستاره ترنتینو باخت. پیاچنزا در ست‌های اول و دوم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ به برتری رسید اما ست‌های اول، چهارم و پنجم […]



به گزارش روز پنجشنبه فرهنگ سار، تیم پیاچنزا در نخستین بازی خود در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ والیبال ایتالیا با نتیجه سه بر ۲ مقابل تیم پرستاره ترنتینو باخت. پیاچنزا در ست‌های اول و دوم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ به برتری رسید اما ست‌های اول، چهارم و پنجم را با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۸ واگذار کرد تا کار این تیم برای رسیدن به مرحله بعد سخت شود.

سید محمد موسوی در هر پنج ست بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و عملکرد درخشانی نیز ارائه کرد. این بازیکن ۹ امتیاز از حمله، ۲ امتیاز از دفاع روی تور و در مجموع ۱۱ امتیاز برای تیمش کسب کرد. درصد موفقیت موسوی در حمله ۶۹ درصد بود. مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه بر اساس تحلیل فنی بازی نمره ۶.۶ را کسب کرد تا پس از میکله بارانوویچ پاسور تیمش، دومین بازیکن برتر پیاچنزا لقب بگیرد.

مسابقات پلی‌آف لیگ والیبال ایتالیا به صورت ۲ برد از ۳ بازی برگزار می‌شود و پیاچنزا برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر مسابقات باید هر ۲ بازی بعدی را مقابل ترنتینو به برتری برسد.

ترنتینو یکی از تیم‌های پرستاره و مدعیان قهرمانی این فصل است و بازیکنانی مثل سالواتوره روسینی، لوکارلی، سیمونه جیانلی، نمیر عبدالعزیز، سرکو لسیناچ و مارکو پودراشچانین را در اختیار دارد.

مسابقات بعدی ۲ تیم در روزهای ۲۴ اسفند و یکم فروردین برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هفده − 12 =