سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۷:۳۲
دسته بندی: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹

مهلت ثبت‌نام نامزدهای انتخابات استانی هیات‌مدیره سهام عدالت تمدید شد

به گزارش روز سه شنبه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، «فرزانه دهنادی» یادآور شد: تنها افراد دارای صلاحیت فنی و حرفه ای برای انتخابات هیات مدیره شرکتهای سرمایه گذاری سهام عدالت ثبت نام کنند. وی با بیان اینکه اعضای هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی از طریق برگزاری انتخابات و توسط سهامداران انتخاب […]



به گزارش روز سه شنبه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، «فرزانه دهنادی» یادآور شد: تنها افراد دارای صلاحیت فنی و حرفه ای برای انتخابات هیات مدیره شرکتهای سرمایه گذاری سهام عدالت ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه اعضای هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی از طریق برگزاری انتخابات و توسط سهامداران انتخاب می‌شوند، افزود: نامزدهای عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استان تهران باید در سامانه «تبادل اطلاعات نهادهای مالی» به نشانی https://setan.seo.ir  نیز درخواست خود را ثبت‌ کنند.

دهنادی با اشاره به اینکه بررسی صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان مطابق دستورالعمل تایید صلاحیت حرفه‌ای مدیران نهادهای مالی مصوب شورای عالی بورس و اوراق بهادار انجام خواهد شد، اظهار داشت: این دستورالعمل در پایگاه قوانین و مقررات بازار سرمایه ایران به نشانی www.cmr.seo.ir در دسترس است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران همچنین با اشاره به اینکه انتخابات مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری استانی به‌ صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، تاکید کرد: لازمه برگزاری مجمع و انتخابات الکترونیک این است که سهامداران در سامانه سجام ثبت‌ نام کرده باشند.

سامانه تبادل اطلاعات نهادهای مالی (ستان) با آدرس https://setan.seo.ir یک نرم افزار کاربردی تحت وب است که باهدف تسریع و تسهیل در اجرای فرآیندهای مرتبط با حوزه نهادهای مالی با رویکرد مکانیزاسیون، طراحی و تولید شده است که با عملیاتی شدن این سامانه کلیه نهادهای مالی، متقاضیان تاسیس و تبدیل به نهادهای مالی، اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی تصدی سمت و رکن در نهادهای مالی و سایر ذینفعان این حوزه قادر هستند در خواست های خود را بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی و از طریق این سامانه برای سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کرده و از آخرین وضعیت درخواست های ارسالی خود آگاهی یابند.

منبع:ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هشت − 7 =