جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۹:۵۸
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

مغانلو: امروز جراحی می‌کنم/ با قدرت باز می‌گردم

به گزارش فرهنگ سار، شهریار مغانلو مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پیکان یکی از لژیونرهای جدید فوتبال ایران است که امسال برای تیم سانتاکلارا پرتغال بازی می‌کند. دومین گلزن برتر لیگ نوزدهم ایران تاکنون دو مرتبه برای تیم جدیدش در لیگ پرتغال به میدان رفته، اما مصدومیت بد موقع موجب شد تا او چند هفته‌ای […]



به گزارش فرهنگ سار، شهریار مغانلو مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پیکان یکی از لژیونرهای جدید فوتبال ایران است که امسال برای تیم سانتاکلارا پرتغال بازی می‌کند. دومین گلزن برتر لیگ نوزدهم ایران تاکنون دو مرتبه برای تیم جدیدش در لیگ پرتغال به میدان رفته، اما مصدومیت بد موقع موجب شد تا او چند هفته‌ای دور از میادین باشد.

مغانلو در تمرینات از ناحیه دست دچار شکستگی شده و به همین خاطر نمی‌تواند در ۲۰ روز آینده برای تیمش به میدان برود.

مهاجم تیم فوتبال سانتاکلارا پرتغال در مورد مصدومیتش به خبرنگار فرهنگ سار، گفت: متاسفانه در تمرین دچار مصدومیت از ناحیه دست شدم و پس از بررسی پزشکان مشخص شد که دستم دچار شکستگی شده است. به همین خاطر امروز(یکشنبه) جراحی دارم.

وی در مورد زمان دور ماندن از میادین، افزود: پزشکان تشخیص دادند که احتمالا تا ۳ هفته دور از میادین باشم اما تلاش می‌کنم هر چه زودتر مراحل درمان را پشت سر گذاشته تا بتوانم برای تیمم به میدان بروم.

مغانلو در رابطه با شرایط تیمش، اظهار داشت: متاسفانه در یکی دو دیدار اخیر نتوانستیم نتایج مطلوبی بگیریم اما به طور حتم شرایط اینگونه نخواهد ماند. بازیکنان ما نشان دادند از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و به طور حتم دوباره به جمع تیم‌های صدرنشین بازخواهیم گشت. هر چند هنوز هم فاصله چندانی با تیم صدرنشین نگرفتیم.

وی اضافه کرد: به طور حتم تلاش می‌کنم نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشم. سعی می‌کنم با قدرت بازگردم تا بتوانم بازیکن مفیدی برای سانتاکلارا باشم و برای این تیم هم گلزنی کنم.

این مهاجم در پایان اظهار داشت: هدفم این است در لیگ پرتغال عملکرد خوبی داشته تا به تیم ملی دعوت شوم. آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج × دو =