سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۶:۱۷
دسته بندی: فناوری
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در پذیره‌نویسی صندوق حامیان علم و فناوری 

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش فرهنگ سار، در دومین نشست اتاق فکر خیرین و مسئولیت‌ اجتماعی دانشگاهیان، همچنین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان صندوق نیکوکاری شرکت دانش‌بنیان برکت و ستاد خیرین وزارت علوم، به تصویب اعضا رسید. همچنین در این نشست، علی زمانیان رییس اتاق فکر خیرین و مسئولیت اجتماعی گزارش نشست‌های خود با مدیران […]



به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش فرهنگ سار، در دومین نشست اتاق فکر خیرین و مسئولیت‌ اجتماعی دانشگاهیان، همچنین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان صندوق نیکوکاری شرکت دانش‌بنیان برکت و ستاد خیرین وزارت علوم، به تصویب اعضا رسید.

همچنین در این نشست، علی زمانیان رییس اتاق فکر خیرین و مسئولیت اجتماعی گزارش نشست‌های خود با مدیران عامل بنیادهای دانشگاهی مستقر در تهران را در خصوص ایجاد صندوق‌های نیکوکاری ارائه داد و تبادل نظر صورت گرفته را برای هر چه بهتر شدن روند فعالیت‌ها و شکل‌گیری پیشنهادات اتاق فکر مفید اعلام کرد. 

در ادامه، اعضای حاضر گزارشی از پیگیری‌های خود را در موضوعات محوله ارائه کردند و مقرر شد دو تن از اعضای اتاق فکر نسبت به تهیه پیش‌نویس تفاهم‌نامه بین صندوق نیکوکاری مؤسسه دانش بنیان برکت با ستاد خیرین وزارت علوم به منظور تسهیل راه‌اندازی صندوق‌های نیکوکاری در دانشگاه‌ها اقدام کنند.

طبق اعلام وزارت علوم، ضرورت تهیه نقشه راه اتاق فکر و هماهنگی برای نشست با مسئولان نظام مالیاتی به منظور بررسی معافیت‌های مالیاتی بنیادهای دانشگاهی و خیرین آموزش عالی از دیگر مصوبات این نشست بود.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

13 + 2 =