چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۱:۱۱
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷

مسابقات دوچرخه‌سواری استقامت جاده خراسان رضوی برگزار شد

رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی به خبرنگار فرهنگ سار گفت: این مسابقات در کنار گذر شمالی باغچه تا تقاطع غیرهمسطح جاده کلات به صورت رفت و برگشت و با شرکت ۵۲ رکاب‌زن در چهار رده سنی بالای ۴۵ سال، بزرگسالان، جوانان و نوجوانان به میزبانی هیات دوچرخه سواری مشهد برگزار شد. مهدی روزبهان افزود: در این مسابقه […]



رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی به خبرنگار فرهنگ سار گفت: این مسابقات در کنار گذر شمالی باغچه تا تقاطع غیرهمسطح جاده کلات به صورت رفت و برگشت و با شرکت ۵۲ رکاب‌زن در چهار رده سنی بالای ۴۵ سال، بزرگسالان، جوانان و نوجوانان به میزبانی هیات دوچرخه سواری مشهد برگزار شد.

مهدی روزبهان افزود: در این مسابقه در رده سنی بالای ۴۵ سال محمد صرصری از هیات قوچان، احمد نورمحمدی از شهر طوس و رضا امیرپور از تیم پیشکسوتان مشهد به ترتیب رتبه‌های  اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان هم امیرحسین محمدی از تیم کلاسیک ایران، مسعود پورهمتی از تیم شهر طوس و سعید درگاهی از تیم رایکا نیشابور به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی جوانان شهریار زرین‌فرد از تیم همرکابان نیشابور به مقام نخست دست یافت، بنیامین فنایی  از تیم امیدنیا مشهد دوم شد و سپهر نظافتی از هیات نیشابور بر سکوی سوم ایستاد.

رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: در رده نوجوانان نیز سپهر خانی از رایکا نیشابور مقام نخست را کسب کرد. سپهر کمالیان و ابوالفضل نوری از نیشابور هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

۲۵۰ دوچرخه‌سوار سازمان یافته در خراسان رضوی این رشته ورزشی را پیگیری می‌کنند که ۷۰ نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند.

منبع : ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نوزده + 10 =