جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۰۴:۱۰:۲۰
دسته بندی: بین الملل
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲:۲۲

مردم بحرین علیه سازش با رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند

به گزارش فرهنگ سار به نقل از خبرگزاری فرانسه، معترضان پس از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آمده و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. در این تظاهرات که با نام «جمعه خشم قدس» برگزار شد، تظاهرات‌کنندگان با در دست داشتن پرچم‌های بحرین و فلسطین، شعار «سازش خیانت است» سر دادند. صدها تن از […]



به گزارش فرهنگ سار به نقل از خبرگزاری فرانسه، معترضان پس از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آمده و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در این تظاهرات که با نام «جمعه خشم قدس» برگزار شد، تظاهرات‌کنندگان با در دست داشتن پرچم‌های بحرین و فلسطین، شعار «سازش خیانت است» سر دادند.

صدها تن از مردم بحرین پنجشنبه شب نیز با وجود آماده باش نیروهای امنیتی در مناطق مختلف این کشور در ششمین شب متوالی با برپایی راهپیمایی به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، اعتراض کردند.

سه‌شنبه شب در واشنگتن قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به صورت رسمی امضا شد.

رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی و بحرین روابط خود را عادی کرده و این ۲ کشور به همراه عربستان سعودی به هواپیماهای اسرائیلی اجازه دادند که از حریم هوایی آنها استفاده کند؛ مسأله‌ای که بسیاری آن را خیانت به آرمان ملت فلسطین خواندند.

به دنبال آغاز روابط رسمی میان ابوظبی و منامه با تل‌آویو، تماس‌ها و دیدارهای زیادی در روزهای اخیر میان ۲ طرف انجام شد که واکنش شدید برخی کشورهای منطقه از جمله فلسطینی‌ها را به دنبال داشت.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهارده + 9 =