جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۹:۴۷
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲

مرتضی پورعلی گنجی شاگرد کرایوف می‌شود

به گزارش فرهنگ سار، مرتضی پورعلی‌گنجی چند روز پیش بود که از تیم العربی قطر جدا شد و پیش از پایان لیگ ستارگان قطر را ترک کرد. گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده مدافع بابلی تیم ملی فوتبال کشورمان می‌شد و او در نهایت تصمیم گرفت بعد از پنج سال بار دیگر به چین بازگردد. مرتضی دقایقی […]



به گزارش فرهنگ سار، مرتضی پورعلی‌گنجی چند روز پیش بود که از تیم العربی قطر جدا شد و پیش از پایان لیگ ستارگان قطر را ترک کرد.

گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده مدافع بابلی تیم ملی فوتبال کشورمان می‌شد و او در نهایت تصمیم گرفت بعد از پنج سال بار دیگر به چین بازگردد. مرتضی دقایقی پیش وارد چین شده و قرار است طی ساعات آینده و بعد از گذراندن تست‌های پزشکی با باشگاه شنژن چین قرارداد امضا کند و به طور رسمی بازیکن این تیم شود.

شنژن در گروه اول سوپرلیگ چین از هفت بازی هفت امتیاز گرفته و در رده پنجم جدول هشت تیمی قرار دارد. هدایت این تیم بر عهده یوردی کرایوف، فرزند یوهان کرایوف فقید است. در این تیم بلریم ژمائیلی بازیکن اسبق تیم ملی سوئیس و باشگاه ناپولی هم حضور دارد.

پورعلی‌گنجی همان‌طور که گفته شد سابقه حضور در فوتبال چین را دارد و در سال ۲۰۱۵ برای تیم تیانجین تدا بازی می‌کرد. حالا او بعد از افشین قطبی دومین ایرانی سوپرلیگ چین است. البته که این ۲ به دلیل حضور در ۲ گروه مختلف حداقل در لیگ فعلا باهم روبرو نمی‌شوند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 + دوازده =