چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۴۳:۲۳
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

مدیر ورزشی المپیک توکیو معرفی شد

به گزارش فرهنگ سار، میکاکو کاتونی دارنده ۲ مدال برنز المپیک در رشته شنا، به عنوان مدیر ورزشی جدید کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو معرفی شد. کاتونی جایگزین کوجی موروفوشی شد که به تازگی به دلیل عضویت عالی در آژانس ورزش ژاپن از سمت خود کنار رفته بود. کاتونی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک […]



به گزارش فرهنگ سار، میکاکو کاتونی دارنده ۲ مدال برنز المپیک در رشته شنا، به عنوان مدیر ورزشی جدید کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو معرفی شد. کاتونی جایگزین کوجی موروفوشی شد که به تازگی به دلیل عضویت عالی در آژانس ورزش ژاپن از سمت خود کنار رفته بود.

کاتونی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ژاپن و از معدود زنانی است که در ورزش جهان سمت مدیریتی دارد. وی در سال‌های ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۱ یک مدال نقره و چهار برنز نیز در مسابقات قهرمانی جهان به دست آورد.

وی با ابراز خرسندی از قرار گرفتن در کادر اجرایی المپیک توکیو از افزایش تلاش‌های خود برای ارتقای تعامل بین اعضا و غلبه بر موانع ناشی از همه‌گیری کرونا گفت و با تقدیر از موروفوشی، حفظ ارتباطات مناسب با ورزشکاران و فدراسیون‌های بین‌المللی و ایجاد تفاهم بیشتر را از اولویت‌های خود برشمرد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

6 + نوزده =