چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۳:۵۱
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

محمدخانی: حسینی تمام نشدنی است

«ناصر محمدخانی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فرهنگ سار با اشاره به پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: پرسپولیس توانست با پیروزی مقابل مس رفسنجان یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک شود. وی افزود: موضوع مهم در بازی با مس رفسنجان سه امتیاز بازی بود که قرمزپوشان به […]



«ناصر محمدخانی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فرهنگ سار با اشاره به پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: پرسپولیس توانست با پیروزی مقابل مس رفسنجان یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک شود.

وی افزود: موضوع مهم در بازی با مس رفسنجان سه امتیاز بازی بود که قرمزپوشان به این مهم دست پیدا کردند. آنها هدفی جر غلبه بر حریف خود نداشتند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید خیلی‌ها شاید بگویند قرمزپوشان در این مسابقه چندان نمایش زیبایی را به اجرا نگذاشتند اما باید به این‌ها گفت در فوتبال به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند بلکه تیمی سه امتیاز را به نام خود ثبت می‌کند که برنده از زمین خارج شود.

محمدخانی تصریح کرد: سیدجلال حسینی بار دیگر توانایی‌های فنی خود را در قامت کاپیتان پرسپولیس نشان داد و نقشی بزرگ در پیروزی قرمزپوشان ایفا کرد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: من حتم دارم پرسپولیس به‌زودی صدر جدول را به دست می‌آورد و به جایگاهی می‌رسد که شایسته نام این باشگاه است.

در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت و در نهایت به پیروزی یک بر صفر رسید و سومین بُرد متوالی‌اش را جشن گرفت و به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

4 × پنج =