چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۵:۱۹:۲۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

قنبرزاده: اولویت اول صعود تیم ملی به جام جهانی است

به گزارش فرهنگ سار، منصور قنبرزاده بعد از انتخابش به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برحسب وظیفه باید از استاد خودم، مهدی محمدنبی تشکر کنم. ما از اولیای خدا آموختیم که همیشه از اساتید خود تشکر کنیم. سال ۸۵ که در باشگاه نفت تهران مسوولیت مدیرعاملی این باشگاه را به عهده داشتم، مهدی محمدنبی درس‌های […]



به گزارش فرهنگ سار، منصور قنبرزاده بعد از انتخابش به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برحسب وظیفه باید از استاد خودم، مهدی محمدنبی تشکر کنم. ما از اولیای خدا آموختیم که همیشه از اساتید خود تشکر کنیم. سال ۸۵ که در باشگاه نفت تهران مسوولیت مدیرعاملی این باشگاه را به عهده داشتم، مهدی محمدنبی درس‌های زیادی را در زمینه‌های مختلف به ما داد. او همیشه اخلاق خوب و نیکو داشت و تا زمانی که در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بودیم، از او رهنمود می‌گرفتم. تقدیر این شد که یک شاگرد بیاید و در جایگاه استاد خود قرار بگیرد. هر چیز بیشتری بخواهم بگویم، تکراری می‌شود، اما می‌خواهم این قوت قلب را از نبی بگیرم که واقعا کمک کند. یکی از مواردی که باعث شده بود جرات نکنم به این حوزه ورود کنم، وزن سنگین نبی بود که هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ تخصصی و اخلاقی الگویی برای بنده بود. از همه عزیزان تشکر ویژه دارم، به خصوص از هیات رییسه قبلی که تک تک آنها و هیات رییسه جدید از دوستان بنده هستند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: از تمام مسوولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش، مجلس محترم مجلس شورای اسلامی و دولت محترم تشکر کرده و امیدوارم با حمایت آنها پروژه‌های ملی ما پیش برود. آنها باید کمک کنند اتفاق خوبی که اولویت تمام اول کشور است و صعود تیم ملی به جام جهانی رقم بخورد. 

وی همچنین درباره پرداخت بدهی‌های فدراسیون به کارمندانش گفت: باید این مسائل بررسی شود و من اطلاع دقیقی ندارم که چه مقدار از حقوق کارمندان عقب افتاده است. اگر بخواهم اظهارنظر کنم، دقیق نیست و ابتدا باید دید منابع مالی چگونه خواهد بود. هر بدهی هم داریم همه باید پای کار بمانیم و من باید به کاری که برعهده‌ام قرار گرفته عمل کنم. اولویت‌هایی درنظر گرفتم که هیأت رئیسه آنها را تدوین کرده، این اولویت‌ها در برنامه‌های عزیزی خادم هم قرار گرفته است. من در هر جایی کار کردم همیشه رعایت قانون، ضوابط و مقررات و همگام با حرکت کردن با سیاست‌ها را درنظر داشته و فدراسیون فوتبال را در حوزه‌ای که مسئولیت دارم ریل‌گذاری کنم تا بتوانیم تمام مسائل را شفاف جلو ببریم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اذعان داشت: تمام مسائل مالی و اداری فدراسیون فوتبال باید کاملاً شفاف، شفاف و شفاف باشد. اعتقاد دارم این فدراسیون برای کل جامعه و حدود ۸۰ میلیون نفر ملت شریف ماست. ما صرفاً امانتدار هستیم و وظیفه داریم این امانت را خوب نگه داریم. باید در کنار آن همیشه پاسخگو باشیم. پاسخگویی نسبت به مسائلی که مرتبط با ذینفعان است در دستورکار ما خواهد بود.  قول و تعهد می‌دهم که از تمام حواشی دوری کنیم.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که وی نیز همچون نبی «کشوی جادویی» خواهد داشت یا خیر بیان داشت: بنای ما تعامل و دوستی است. به خودم قول دادم که از تمام حاشیه‌ها دوری کنیم. کشوی جادویی هم وجود نداشته است.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره دلیل انصرافش از حضور در هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: این موضوع شخصی است و اجازه بدهید به همین حالت باقی بماند.

وی درباره مصوبات جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال بیان داشت: مقداری دیر به جلسه اضافه شدم اما یکی از مصوبات مهم جلسه بحث انتخاب دبیرکلی فدراسیون بود که اکنون من در خدمت هستم. یکی دیگر از مصوباتی که به درستی مورد تایید اعضای هیات مدیره قرار گرفته درباره تفکیک کمیته لیگ برتر از کمیته مسابقات سازمان لیگ است. اجازه بدهید جزییات این موضوع پس از بررسی‌های صورت گرفته اعلام شود. یکی از برنامه‌های راهبردی عزیزی خادم برای باشگاه‌ها سپردن امور سازمان لیگ به خود باشگاه‌ها است. بحث مدیریت سازمان لیگ به عنوان تشکیلات مستقل و در قالب قانون تجارت به شکلی چابک و با مشارکت و نظارت واقعی کلیه باشگاه‌های ذی‌نفع انجام شود.

وی درباره تغییرات احتمالی در سازمان لیگ گفت: من دو دوره عضو هیات رئیسه سازمان لیگ بودم و عزیزی خادم هم این موضوع را در اولویت‌های خود قرار داد و به من ابلاغ کرد که سازمان لیگ باید با مشارکت خود باشگاه‌ها و توسط آنها اداره شود زیرا سهام این سازمان متعلق به باشگاه‌ها است و تمام درآمدزایی آن هم به خود باشگاه‌ها تعلق دارد. البته بخشی از این درآمدها به هیأت‌های استانی و فدراسیون فوتبال اختصاص دارد. در این فرآیند برنامه‌هایی داریم و قطعاً باشگاه‌ها در امور مدیریتی سازمان لیگ مشارکت فعال‌تری خواهند داشت. ‌

قنبرزاده درباره حق پخش تلویزیونی اذعان داشت: انتظارات ما براساس امور معقول و قوانین باید باشد. در برنامه بودجه ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی ۷۰ درصد درآمد حاصل از حق پخش برای صداوسیما در نظر گرفته و این امر قانون شده است. همچنین ۳۰ درصد درآمد مربوط به کل فدراسیون‌ها است. در سال ۱۴۰۰ این امر مصوب شده اما واقعیت این است که این درصد عادلانه و کارشناسی‌شده نیست. باید به نمایندگان مجلس شورای اسلامی صحبت کنیم که دست کم برای سال بعد از ۱۴۰۰ تغییری در این درصد درآمد پخش بدهند. یکی دیگر از برنامه‌های عزیزی خادم در جلسه امروز هیأت رئیسه مطرح شد که نیاز به توضیحات مفصلی دارد.

ادامه داد…

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دو × 3 =