سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۱:۳۸
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

قرنطینه شدن بازیکن پرسپولیس و نامه AFC به فدراسیون‌ فوتبال

به گزارش فرهنگ سار، در بیست‌ویکمین روز از فروردین‌ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید. مهاجرانی: غیرت ایرانی ورق را به سمت ما برمی‌گرداند/ اسکوچیچ‌ را با کی‌روش مقایسه نکنید پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران گفت: تجربه نشان داده که همواره در لحظات آخر دست به کارهای بزرگ زده‌ایم؛ وقتی […]



به گزارش فرهنگ سار، در بیست‌ویکمین روز از فروردین‌ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید.

مهاجرانی: غیرت ایرانی ورق را به سمت ما برمی‌گرداند/ اسکوچیچ‌ را با کی‌روش مقایسه نکنید

پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران گفت: تجربه نشان داده که همواره در لحظات آخر دست به کارهای بزرگ زده‌ایم؛ وقتی به خط پایان نزدیک می‌شویم ابزاری به نام غیرت و انگیزه داریم که ورق را به سمت ما بر می‌گرداند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مدیرعامل فرابورس: خصوصی شدن سرخآبی‌ها برکات خوبی دارد

مدیرعامل شرکت فرابورس ایران گفت: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس برکات خوبی دارد و تجاری شدن مدیریت ۲ باشگاه، مشکلات بزرگ آنها از جمله حق پخش تلویزیونی را تعیین تکلیف می‌کند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

بیانی: کاپیتان بهترین تیم تاریخ استقلال بودم

شاهین بیانی، گفت: خوشحالم زمانی بازوبند را بر دستان خود می‌بستم که استقلال یکی از بهترین‌های تمام ادوار تاریخ را در اختیار داشت و جام‌های زیادی می‌گرفتیم. یک تیم رویایی بود که بهترین نفرات تاریخ باشگاه را در اختیار داشت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دومین جامانده پرواز پرسپولیس به دهلی؛ «آقایی» قرنطینه شد

با توضیحاتی که پزشک باشگاه پرسپولیس ارائه داد، سعید آقایی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از همراهی کاروان سرخپوشان تهران به هندوستان بازماند و قرنطینه شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نامه AFC به فدراسیون‌های عضو در خصوص محرومان تیم‌ها در لیگ قهرمانان

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که نمایندگان ایرانی برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان‌ آسیا در فصل۲۰۲۱ بازیکن محروم ندارند اما طبق قانون تیم‌ها در خصوص محرومان احتمالی خود مسوول هستند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پرواز پرسپولیس به مقصد هندوستان سرانجام تهران را ترک کرد

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تهران را به مقصد گوا ترک کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه × 1 =