شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۰۰:۰۳:۰۸
دسته بندی: سیاسی
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

قالیباف به سیستان و بلوچستان سفرمی‌کند/بازدید از پروژه‌های عمرانی

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده رئیس مجلس به استان سیستان و بلوچستان سفر خواهد کرد و قرار است از پروژه‌های عمرانی استان بازدید و مشکلات آنان بررسی شود.



محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار خبرسار با اشاره به نظارت‌های میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده رئیس مجلس به استان سیستان و بلوچستان سفر خواهد کرد.

وی بیان کرد: در این سفر رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار مردمی پیگیر مشکلات استان سیستان و بلوچستان نیز خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در راستای توزیع عادلانه فرصت‌ها و امکانات رئیس مجلس شورای اسلامی به سیستان و بلوچستان سفر خواهد کرد و قرار است در این سفر از یک سو فرصت‌های بی نظیر استان دیده شود و از سوی دیگر چالش‌ها و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

رضایی کوچی افزود: برخی از اعضای کمیسیون عمران هم در این سفر رئیس مجلس را همراهی می‌کنند چرا که قرار است از پروژه‌های عمرانی بازدید به عمل آید.

وی بیان کرد: با توجه به عمق مشکلات استان سیستان و بلوچستان رئیس مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفت که به این استان سفر کرده تا مشکلات مردم را به طور جدی پیگیری کند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و پیگیری و تاکید جدی برای حل مشکلات استان سیستان و بلوچستان از اهداف این سفر است.

رضایی کوچی تاکید کرد: در صورتی که برای حل مشکلات استان سیستان و بلوچستان نیاز به قانون باشد مجلس آمادگی کامل دارد و در بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه به این مسئله مهم توجه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهارده + 13 =