سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۵:۲۶
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

فیلم‌های جشنواره فجر همزمان در زنجان نیز اکران می‌شود

میثم زنجانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فعلا شیوه نامه اکران فیلم‌های دهه فجر ابلاغ نشده است، تصریح کرد: طی روزهای آتی تعداد فیلم‌های در نظر گرفته شده برای اکران و شیوه اکران اعلام می شود.  وی با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر همواره مخاطبان خاص خود را داشته و استقبال […]



میثم زنجانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فعلا شیوه نامه اکران فیلم‌های دهه فجر ابلاغ نشده است، تصریح کرد: طی روزهای آتی تعداد فیلم‌های در نظر گرفته شده برای اکران و شیوه اکران اعلام می شود. 

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر همواره مخاطبان خاص خود را داشته و استقبال از اکران فیلم‌ها طی سال های گذشته بالا بوده است، ادامه داد: امسال نیز علاقه‌مندان منتظر اکران فیلم‌های جشنواره سی و نهم هستند.

زنجانی ادامه داد: امسال اکران فیلم‌های دهه فجر متفاوت با سال‌های قبل خواهد بود، چرا که به خاطر شیوع ویروس کرونا باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

گفتنی است امسال پس از بررسی‌های لازم در نهایت ۶۲ فیلم از بین آثار متقاضی (حدود ۵۷ درصد آثار) واجد شرایط شرکت در جشنواره سی و نهم شناخته شدند.

وضعیت پروانه نمایش فیلم‌های این دوره نیز در این فهرست مشخص شده که در این بین ۱۴ فیلم تاکنون پروانه نمایش صادر شده و ۴۸ فیلم در دست بررسی شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی قرار دارد.

سال گذشته ۱۴ فیلم از فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینما بهمن و سینما روشا اکران شد

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهارده + 3 =