چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۴:۱۱:۱۱
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

فکری: می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده شویم

به گزارش فرهنگ سار؛ «محمود فکری» عصر دوشنبه پس از برتری دو بر صفر تیمش در دیدار مقابل آلومینیوم اراک از هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: باید به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید بگویم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند که سرعت بالایی داشت. وی افزود: موقعیت‌های خوبی را به‌خصوص در نیمه […]



به گزارش فرهنگ سار؛ «محمود فکری» عصر دوشنبه پس از برتری دو بر صفر تیمش در دیدار مقابل آلومینیوم اراک از هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: باید به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید بگویم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند که سرعت بالایی داشت.

وی افزود: موقعیت‌های خوبی را به‌خصوص در نیمه دوم ایجاد کردیم و می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری به برتری برسیم.

سرمربی استقلال گفت: همواره پیش از شهرآورد، بازیکنان می‌خواهند خود را حفظ کرده تا مصدوم نشوند اما امروز بازیکنان ما با تمام توان بازی کردند تا سه امتیاز را به دست آوریم و از آنها ممنون هستم.

فکری در خصوص گلزنی مهاجمانش در این دیدار، توضیح داد: مهاجمان ما همیشه خوب هستند. مهم برد تیم است و اینکه بتوانیم موقعیت ایجاد کنیم. اینکه چه فردی گلزنی کند، اهمیتی ندارد. خوشبختانه امروز مهاجمان ما، کار تیم را راحت کردند.

وی در مورد وضعیت «هروویه میلیچ» بازیکن اهل کرواسی تیمش، گفت: به احتمال فراوان جلسه انضباطی او فردا برگزار می‌شود و به تمرینات تیم بازخواهد گشت.

سرمربی استقلال در مورد عملکرد داور، گفت: داور در مجموع سوت خوب زد. یکسری اشتباهات بود که باید ببینیم کارشناسان چه می‌گویند. تیم آلومینیوم روی همه صحنه‌ها اعتراض داشت و از سازمان لیگ می‌خواهم روی نیمکت تیم‌ها کنترل بیشتری داشته باشد تا آرامش بازی گرفته نشود.

فکری در خصوص اینکه تیمش در شهرآورد تغییر ویژه‌ای خواهد داشت؟ عنوان کرد: بستگی به شرایط بازی دارد اما در مجموع سعی می‌کنیم با انگیزه و قدرت بالا وارد میدان شویم. تا روز بازی باید ببینیم وضعیت بازیکنان چگونه است. اکنون شیخ دیاباته آماده است و اگر محمد نادری هم در این هفته تمرینات خوبی داشته باشد، با ترکیب کامل می توانیم در بازی‌ها باشیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: بودن همه نفرات کار بازیکنان را برای حضور در میدان سخت می‌کند اما دست ما باز می‌شود و می‌توانیم بهتر بازی کنیم.

استقلال با کسب این پیروزی، ۱۸ امتیازی شد تا با صدرنشینی و روحیه‌ای بالا به استقلال شهرآورد پایتخت برود که روز دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

11 + 18 =