دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۶:۵۰
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

فکری: از وضعیت اسماعیلی اطلاع ندارم

به گزارش فرهنگ سار، محمود فکری امروز(دوشنبه) در حاشیه مراسم بزرگداشت پیشکسوتان فقید سرخابی با تشکر از بنیان این برنامه برای برگزاری مراسم یابود اسطوره های استقلال اظهار داشت: ناصر حجازی یکی از اسطوره‌های بزرگ تاریخ باشگاه استقلال است. شخصیت، نظم و انضباط او در زندگی و فوتبال درس خیلی خوبی برای همه جوانان و شاگردانش […]



به گزارش فرهنگ سار، محمود فکری امروز(دوشنبه) در حاشیه مراسم بزرگداشت پیشکسوتان فقید سرخابی با تشکر از بنیان این برنامه برای برگزاری مراسم یابود اسطوره های استقلال اظهار داشت: ناصر حجازی یکی از اسطوره‌های بزرگ تاریخ باشگاه استقلال است. شخصیت، نظم و انضباط او در زندگی و فوتبال درس خیلی خوبی برای همه جوانان و شاگردانش بوده و امیدوارم بتوانیم راه او را ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه درخصوص وضعیت فرشید اسماعیلی امروز جلسه داشتیم، گفت: باید ببینیم چه کار کرده‌اند و این قضیه را بررسی کنیم. همچنین نمی‌دانم که اسماعیلی به کمیته انضباطی می رود یا خیر. او امروز با باشگاه جلسه داشت.  

سرمربی استقلال یادآور شد: بعد از دیدار با ذوب آهن کار خود را از امروز شروع کردیم. ۹روز تا بازی با گل گهر فرصت داریم تا خود را آماده آن بازی کنیم. بعد از بازی هم در مورد شهرآورد فکر خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × 4 =