دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۸:۲۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

فریاد لوکاکو خطاب به زلاتان: «من بهترینم»

به گزارش فرهنگ سار،   در یکی از مهم ترین دیدارهای شب گذشته فوتبال اروپا در دربی شهر میلان، تیم فوتبال اینتر موفق شد در هفته بیست و سوم سری‌آ میلان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول سری‌آ مستحکم‌تر کند. یکی از دلایل اصلی این مسابقه […]



به گزارش فرهنگ سار،   در یکی از مهم ترین دیدارهای شب گذشته فوتبال اروپا در دربی شهر میلان، تیم فوتبال اینتر موفق شد در هفته بیست و سوم سری‌آ میلان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول سری‌آ مستحکم‌تر کند.

یکی از دلایل اصلی این مسابقه که حواس‌ها را به خود جلب کرد، تقابل «زلاتان ایبراهیموویچ» و «روملو لوکاکو» در نوک پیکان حمله تیم‌ها بود. ۲ مهاجمی که در دیدار جام حذفی به شدت با یکدیگر درگیر شده بودند اما فرد پیروز در جدال روز گذشته لوکاکو بود که یک گل زد و یک گل هم برای هم تیمی خود ساخت.

پس از این مسابقه اما این مهاجم پیغام جالبی را برای زلاتان فرستاد.

«زلاتان ایبراهیموویچ» در اکتبر سال گذشته زمانی که به میلان بازگشت، گفت:  میلان دیگر یک پادشاه ندارد بلکه آنها الان دیگر یک خدا دارند اما او در شهرآورد شب گذشته نتوانست از توانایی‌هایش استفاده کند و تیمش در نهایت شکست خورد.

با این حال سایت‌های خارجی به واکنش لوکاکو پس از پیروزی تیمش واکنش نشان دادند. لوکاکو در حالی که به سمت پرچم گوشه زمین می‌رفت و به سینه‌اش می‌کوبید، ضمن بر زبان آوردن کلمات نامناسب خطاب به زلاتان گفت: قشنگ نتیجه را نگاه کن. من بهترینم.

اما سایت ایتالیایی بررسی کرد که لوکاکو واژه دیو را در جواب اینکه زلاتان خود را خدای میلان دانسته بر زبان آورده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

ده + هجده =