چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۶:۴۳:۱۵
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۵۴

فرمانده سپاه بوشهر: دفاع مقدس یادآور حماسه آفرینی ملت ایران است

به گزارش فرهنگ سار،سردار علی رزمجو روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار بوشهر با حضور وزیر کشور افزود: اعتماد به نفس و خودباوری از جمله دستاوردهای دوران دفاع مقدس است. وی بیان کرد: در کوران جنگ تحمیلی ملت ایران به این نتیجه رسید برای اینکه در مقابل دشمن بایستیم  باید خود را باور داشته باشیم. […]



به گزارش فرهنگ سار،سردار علی رزمجو روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار بوشهر با حضور وزیر کشور افزود: اعتماد به نفس و خودباوری از جمله دستاوردهای دوران دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: در کوران جنگ تحمیلی ملت ایران به این نتیجه رسید برای اینکه در مقابل دشمن بایستیم  باید خود را باور داشته باشیم.

رزمجو  اطهار کرد: امروز نیز بعد از ۴۱سال از جنگ تحمیلی باز هم برای رسیدن به اقتدار و عزت به همان روحیه اتحاد، همبستگی و ایثار نیاز داریم تا این کشور و نطام که ثمره خون هزاران شهید است را سرپا و عزتمند نگاه داریم.

وی با اشاره به تغییر و تحولات مدیریتی استان بوشهر از زحمت خالصانه، صادقانه و طاقت فرسا و خستگی ناپذیر عبدالکریم گراوند استاندار سابق بوشهر تشکر و تقدیر کرد.

فرمانده سپاه استان بوشهر گفت:  گراوند با صبر، حوصله ، پیگیری خوب، دلسوزی، دانش مدیریت و کار در عرصه‌های مختلف در مسائل پیشرفت اقتصادی عمرانی فرهنگی اجتماعی تلاش داشتند.

رزمجو گفت: با تلاش مجدانه و اقدامات متعدد در چند سال اخیر استان بوشهر در بحث امنیت دارای امنیت قابل قبولی بوده است، حاشیه سیاسی نداشت و هیچگونه تنشی در استان به وجود نیامد بلکه فضای کار جدیت و پیگیری مطالبات مردم حاکم بود.

وی گفت: استاندار سابق بوشهر خود را وقف خدمت به نطام کرده بود، امنیت زمین و ساحل، هوا و دریا منابع و مراکز اقتصادی مهم در اوج تهدیدها وجود داشت.

رئیس جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: از سال ۹۶ تاکنون با برنامه ریزی‌های انجام شده تولید بخش کشاورزی این استان از یک میلیون ۴۱۹ هزارتن با ۱۰ درصد افزایش به یک میلیون و ۵۸۴ هزارتن افزایش یافت.

محمد تقی منوچهری افزود :شیلات، نخیلات و تولید خارج از فصل از توانمندی های استان در این بخش است.

وی با اشاره به صادرات ۹۵ درصدی میگوی پرورشی استان بوشهر اضافه کرد: میزان تولید میگوی پرورشی در استان بوشهر از ۱۳ هزار تن به ۲۳هزارو ۵۰۰ تن در سال گذشته افزایش یافت و برای امسال نیز پیش بینی می‌شود این میزان تولید به ۳۰ هزار تن برسد.

منوچهری تکمیل زنجیره تولید و ارتقای مکانیزاسیون را  از جمله عوامل افزایش میزان تولید میگوی پرورشی در استان بوشهر عنوان کرد.

وی افزایش طرفیت کارخانه تولید خوراک آبزیان از ۳۷ هزارتن به ۷۲ هزارتن، اجرای طرح نخلستان درسطح ۳۴هزارو ۲۵۰ هکتار ، تاسیس سه کارخانه فرآوری گوجه فرنگی، افزایش گلخانه ها از ۱۲۶ به ۴۳۰ هکتار و افزایش تولید گلخانه ای از ۲۷ به ۹۷ هزارتن، افزایش ۳۵ درصدی اجرای سیستم‌های نوین آبیاری از ۲۶هزارو ۲۵۰ هکتار به ۴۰ هزارو ۲۰۰ هکتار، ارتقای طرفیت سردخانه ای از ۶۶ هزاربه ۱۱۵ هزارتن و تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ را از جمله دستاوردهای بخش کشاورزی در استان عنوان کرد.

در این آیین با حضور وزیر کشور از خدمات عبدالکریم گراوند استاندار سابق بوشهر تقدیر و احمد محمدی زاده به عنوان استاندار جدید بوشهر معرفی شد.

منبع : ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

ده + 15 =