چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۳:۳۷
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳

علیرضا دستباز و علیرضا زارع جانبازان ۷۰ درصدبه شهدا پیوستند

به گزارش فرهنگ سار،   «علیرضا دستباز» جانباز ۷۰ درصد و پدر شهید «محمد حسین دستباز» دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست. پیکر شهید علیرضا دستباز با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تشییع و در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.این جانباز شهید آبان ماه ۱۳۶۳ […]



به گزارش فرهنگ سار،   «علیرضا دستباز» جانباز ۷۰ درصد و پدر شهید «محمد حسین دستباز» دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر شهید علیرضا دستباز با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تشییع و در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.
این جانباز شهید آبان ماه ۱۳۶۳ توسط منافقین ترور و به درجه رفیع جانبازی نایل آمد. شهید محمدحسین دستباز نیز سال ۶۱ در عملیات بیت المقدس و در سن ۱۶ سالگی به شهادت رسیده است.

مادر شهیدان «رئیسیان درواری» به فرزندان شهیدش پیوست

«مریم ارفع دامعانی حسینی» مادر شهیدان «جواد و جلیل رئیسیان درواری» شنبه ۲۵ مردادماه پس از سال‌ها تحمل درد دوری از فرزندان شهیدش در سن ۸۱ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به رحمت ایزدی پیوست و پیکر این تندیس صبر و مقاومت یکشنبه ۲۶ مردادماه در قطعه صالحین بهشت رضا (ع) به خاک سپرده شد.
شهیدان جواد و جلیل رئیسیان درواری در سال‌های ۱۳۴۰ و ۱۳۴۴ چشم به جهان گشودند و در ۱۹ شهریور  ۱۳۶۴ در اشنویه و اول اردیبهشت ۱۳۶۶ در بانه به فیض شهادت نائل آمدند.

جانباز ۷۰ درصد «زارع‌خورمیزی» به یاران شهیدش پیوست

  «علیرضا زارع خورمیزی» جانباز ۷۰ درصد پس از تحمل سال‌ها درد مجروحیت و بیماری، سرانجام در سن ۵۹ سالگی به فیض شهادت نائل آمد.
مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گرامی با توجه به شرایط کرونا از سپاه کاشان به طرف گلزار شهدای دارالسلام کاشان برگزار شد.
شهید علیرضا زارع خورمیزی، ششم تیرماه ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی کوشک بر اثر ترکش خمپاره از نواحی سر، شکم، دست چپ و هردوپا دچار مجروحیت شد و پس از سال‌ها تحمل رنج و سختی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان به شهادت رسید.

مادر شهیدان «نصیری» آسمانی شد

حاجیه خانم «خدیجه مداحی» مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر «اسرافیل و پرویز نصیری» به علت کهولت سن ظهر شنبه ۲۵ مردادماه دعوت حق را لبیک گفت.
پیکر مطهر مادر شهیدان والامقام نصیری پس از تشییع در جوار فرزندان شهیدش در امامزاده ابراهیم آمل به خاک سپرده شد.
شهید پرویز نصیری متولد سال ۱۳۵۰در سال ۱۳۶۵ در ام‌الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید اسرافیل نصیری متولد سال ۱۳۴۸ سال ۱۳۶۴ در هوار العظیم به شهادت رسید.

‌پدر شهیدان «محمدی» آسمانی شد

حاج ذبیح اله محمدی، پدر شهیدان «حامد و وحید محمدی» از شهرستان ری بر اثر عارضه مغزی دعوت حق را لبیک گفت و به آغوش فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر حاج ذبیح اله محمدی اراکی با بدرقه مردم قدرشناس شهرستان ری در بهشت زهرا(س) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشییع و در قطعه صالحین به خاک سپرده شد.
شهید وحید محمدی اراکی متولد ۲۲ مهرماه ۱۳۵۰ در شهر ری است و در اول مرداد ۱۳۶۷ در اثر اصابت ترکش در عملیات شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید حامد محمدی اراکی متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۵۲ در شهر ری است و در ۲۹ تیرماه ۱۳۶۸ در منطقه سقز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مادر شهیدان «دهاقین» به ملکوت اعلی پیوست

حاجیه خانم «صدیقه استاد رحیمی» مادر شهیدان معزز «حمید و داود دهاقین» پس از گذشت سال‌ها رنج فراق از فرزندان شهیدش در سن ۹۲ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندانش پیوست.
پیکر مطهر این بانوی فداکار در بهشت فاطمه(س)  خوانسار به خاک سپرده شد.
حمید دهاقین در سال ۱۳۴۷ در خوانسار دیده به جهان گشود و سرانجام ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۶۱ بر اثر اصابت ترکش خمپاره در منطقه عملیاتی بیت‌المقدس به شهادت رسید.
شهید داود دهاقین متولد ۱۳۴۳ جانباز ۲۵ درصد بود. سرانجام در سال ۱۳۸۸ در سانحه هوایی در فرودگاه مشهد و در کنار امام هشتم به آرزوی دیرینه خود رسید و به فیض شهادت نائل آمد.             

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

بیست − 7 =