چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۵:۲۲:۲۶
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

طارمی در اندیشه گذر از رکورد آزومیر/ زن‌ستیزی موری را برکنار کرد

به گزارش فرهنگ سار، در نوزدهمین روز از بهمن ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار با اخبار گوناگون ورزش تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید. گواردیولا برترین مربی ماه لیگ جزیره اتحادیه فوتبال انگلیس سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی را به عنوان بهترین مربی ماه لیگ این کشور انتخاب کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید. روشن: […]



به گزارش فرهنگ سار، در نوزدهمین روز از بهمن ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار با اخبار گوناگون ورزش تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید.

گواردیولا برترین مربی ماه لیگ جزیره

اتحادیه فوتبال انگلیس سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی را به عنوان بهترین مربی ماه لیگ این کشور انتخاب کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

روشن: «فکری» دنبال نتیجه‌گیری است

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در این فصل می‌تواند به موفقیت برسد، محمود فکری نیز ثابت کرده است به نتیجه‌گیری بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهد و می‌خواهد در پایان فصل به مقامی خوب برسد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فخری: تمام شواهد از برگزار شدن المپیک توکیو حکایت می‌کند

رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی گفت: اتفاقات چند هفته اخیر نشان از آن دارد که مسوولان ژاپنی و کمیته بین‌المللی المپیک به دنبال برگزاری بازی‌های المپیک توکیو هستند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مذاکره برای انتخاب جانشین «فکری» کذب است 

سخنگو باشگاه استقلال تهران، گفت: هواداران این تیم بیش از هر شخص دیگری نسبت به این مشکل واقفند که مدیریت کنونی میراث‌دار یک مدیریت متزلزل است که بدهی زیادی را برای باشگاه به ارمغان آورده است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال حق اظهارات تنش‌زا ندارند

براساس اعلام فدراسیون فوتبال نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال متعهد شدند که تا روز انتخابات از هر گونه اظهارات که باعث تنش شود پرهیز کنند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

وزیر ورزش:واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس در انتظار تصمیم سازمان خصوصی‌سازی است

وزیر ورزش و جوانان گفت: بررسی پرونده تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای حضور در بورس به پایان رسیده و واگذاری سهام سرخ‌آبی‌ها در انتظار تصمیم سازمان خصوصی‌سازی است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ذوالفقارنسب: حلقه مفقوده فوتبال ایران، مدیریت صحیح است

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه حلقه مفقوده فوتبال ایران، مدیریت صحیح است، گفت: امیدوارم مجمع با تبعیت از اصول دموکراسی برگزار و فرد اصلح‌تر انتخاب شود. . ادامه خبر را اینجا بخوانید.

طارمی در اندیشه گذر از رکورد «آزومیر» برزیلی

ملی‌پوش ایرانی تیم پورتو پرتغال با گلزنی خود برابر تیم فوتبال براگا به رکورد ۵۹ ساله این باشگاه رسید و به دنبال گذر از مهاجم فقید و برزیلی پورتو است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

زن‌ستیزی موجب برکناری «یوشیرو موری» شد

رییس سازمان برگزار کننده المپیک توکیو بعد از اظهارات جنجالی از سمت خود استعفا داد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کادر فنی تیم ملی، تماشاگر دیدار سپاهان و استقلال

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه دستیاران خود نظاره‌گر دیدار ۲ تیم فوتبال استقلال و سپاهان اصفهان خواهند بود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یک + پنج =