چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۳:۲۷
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱

صنعت نفت در آتش پیکان سوخت

به گزارش فرهنگ سار؛ شاگردان «مهدی تارتار» که در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبانی از صنعت نفت آبادان را عهده دار بودند این تیم را در پایان با نتیجه ۲ بر صفر شکست دادند.  «سامان فلاح» در دقیقه نهم و «ابراهیم صالحی» در دقیقه هشتاد و نهم برای تیم پیکان در این دیدار گلزنی و […]



به گزارش فرهنگ سار؛ شاگردان «مهدی تارتار» که در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبانی از صنعت نفت آبادان را عهده دار بودند این تیم را در پایان با نتیجه ۲ بر صفر شکست دادند.

 «سامان فلاح» در دقیقه نهم و «ابراهیم صالحی» در دقیقه هشتاد و نهم برای تیم پیکان در این دیدار گلزنی و با گشودن دروازه میهمان و برتری تیم خود را رقم زدند.

مجموع امتیازات پیکان با کسب هر سه امتیاز این دیدار به عدد ۲۱ رسید و باعث شد این تیم به رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.

بازیکنان صنعت نفت آبادان که پنجمین شکست خود در این فصل را امروز تجربه کردند با ۲۳ امتیاز اندوخته خود جایگاه پنجم را همچنان برای خود حفظ کردند.

این نتیجه درحالی برای آبی آسمانی های تهرانی به دست آمد که بر اساس تصمیم تارتار علیرضا رضایی، نادر محمدی، اسماعیل بابایی، مجید عیدی، آرمان قاسمی، حسین پورامینی، سید محمد ستاری، امیر روستایی،سامان فلاح، رضا جبیره و ابراهیم صالحی از ابتدا در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتند.

«سیروس پورموسوی» نیز از ترکیب حامد فلاح زاده، محمد اهل‌شاخه، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، حسین ساکی، مهدی حنفی، محمود مطلق‌زاده، طالب ریکانی، حسن بیت‌سعید و احمد شریعت‌زاده و رضا خالقی‌فر در دیدار برابر پیکان استفاده کرد.

در مهم ترین دیدار همزمان مس کرمان که میزبان استقلال بود این تیم را با تساوی یک بر یک متوقف کرد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه × پنج =