چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۹:۵۳
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

صالحی امیری: تصمیم ناعادلانه AFC را به اطلاع باخ می رسانیم

به گزارش فرهنگ سار؛ سیدرضا صالحی امیری گفت: از آنجا که این تصمیم خلاف منشور المپیک است و فدراسیون جهانی فوتبال نیز عضو IOC است، این تصمیم ناعادلانه را به رییس کمیته بین المللی المپیک اطلاع رسانی کنیم. وی گفت: مردم باید بدانند که مجموعه مدیریتی ورزش کشور همه تلاش خود را انجام می‌دهد که حق […]



به گزارش فرهنگ سار؛ سیدرضا صالحی امیری گفت: از آنجا که این تصمیم خلاف منشور المپیک است و فدراسیون جهانی فوتبال نیز عضو IOC است، این تصمیم ناعادلانه را به رییس کمیته بین المللی المپیک اطلاع رسانی کنیم.

وی گفت: مردم باید بدانند که مجموعه مدیریتی ورزش کشور همه تلاش خود را انجام می‌دهد که حق و حقوق فوتبال و ورزش حفظ شود. تیم مدیریتی قبلی فدراسیون فوتبال که در کنفدراسیون فوتبال آسیا صاحب کرسی است باید به این تصمیم های ناعادلانه واکنش نشان می داد و بیانیه ای را منتشر می کرد.

روزگذشته نشست ویژه ای با حضور مسعودسلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه و حمیدرضا آصفی درباره تصمیم اتخاذ شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و  سلب میزبانی ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات انتخابی جام جهانی برگزار شد تا از همه ظرفیت‌های دیپلماتیک و حقوقی کشور برای تغییر این تصمیمات بهره گیری شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۱ اسفندماه به صورت رسمی میزبانان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که میزبانی تیم های استقلال، پرسپولیس، فولاد و تراکتور را رد کرده است و در ۲۲ اسفندماه هم با اعلامای.اف.سی، بحرین میزبان چهار بازی پایانی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی شد. این تصمیم در حالی اعلام شد که در صورت برگزاری بازی ها به روال عادی ایران در دور برگشت بازی‌ها، سه دیدار از چهار دیدار خود را میزبانی می کرد و بحرین تنها میزبان ۲ دیدار می شد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

14 + دو =