چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۹:۳۳
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

شوک‌های‌ شبانه به پرسپولیس و درخواست رضایتنامه از سوی یک استقلالی

به گزارش فرهنگ سار، در بیستمین روز از مهرماه و در بسته ورزشی فرهنگ سار شاهد اخبار مهم و جذابی از دنیای ورزش خواهیم بود. پیشنهاد می‌کنیم که همراه این بسته باشید. ستاره بسکتبال زنان ایران: در اوج خداحافظی کردم ستاره بسکتبال زنان ایران گفت: دوست داشتم تا در اوج خداحافظی کنم. هر شروعی پایانی […]



به گزارش فرهنگ سار، در بیستمین روز از مهرماه و در بسته ورزشی فرهنگ سار شاهد اخبار مهم و جذابی از دنیای ورزش خواهیم بود. پیشنهاد می‌کنیم که همراه این بسته باشید.

ستاره بسکتبال زنان ایران: در اوج خداحافظی کردم

ستاره بسکتبال زنان ایران گفت: دوست داشتم تا در اوج خداحافظی کنم. هر شروعی پایانی دارد و چقدر عالی می‌شود که همه بتوانند آن نقطه پایان واقعی را برای خود پیدا کنند. توضیحات تکمیلی در اینجا.

گزارشی باورنکردنی از نیمکت‌های لیگ برتر ایران؛ سبقت از بوندسلیگا و لالیگا حتی به غلط

میانگین سنی سرمربیان لیگ برتری به طرز حیرت‌انگیزی از فصل پیش تا حالا کاهش پیدا کرده و از این حیث فوتبال ما نسبت به لیگ‌های معتبر اروپایی هم جوان‌تر شده است. در اینجا همراه با این گزارش اختصاصی باشید.

صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی شد

«هاشم صیامی» با رای اعضای مجمع فدراسیون دو و میدانی برای مدت چهار سال رییس این فدراسیون شد. توضیحات تکمیلی در اینجا موجود است.

تمرین امروز استقلال؛ «داریوش» برگشت، کاپیتان اختصاصی دوید و یک نفر رضایتنامه خواست

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال در زمین در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. ادامه این گزارش را در اینجا بخوانید.

پیروانی: مطالبات برانکو باید زودتر پرداخت می‌شد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس اصلا خوب نیست. مدیران قبلی باشگاه باید زودتر از اینکه کار دلار به اینجا بکشد، مطالبات برانکو پرداخت می‌کردند. روی اینجا کلیک کنید و ادامه خبر را بخوانید.

«بازیکن شیشه‌ای»، بااحتیاط حمل شود؛ افت ۹۰میلیون یورویی ارزش هازارد

ارزش هافبک بلژیکی باشگاه رئال مادرید ظرف مدت ۲۴ ماه و بدنبال مجموعه‌ای از مصدومیت‌ها، ۹۰ میلیون یورو کاهش پیدا کرد. ادامه این خبر در اینجا قابل رویت است.

نادال، جوکوویچ را له کرد و به فدرر رسید؛ ماتادور ۲۰تایی شد

رافائل نادال با شکست مقتدرانه نوواک جوکوویچ برای سیزدهمین بار فاتح رولند گروس شد و به بیستمین قهرمانی خود در گرنداسلم‌ها رسید تا در کنار راجر فدرر قرار بگیرد. توضیحات تکمیلی را در اینجا مطالعه کنید.

«رسن» به القطر پیوست

نشریه استاد الدوحه قطر در خبری از جدایی «بشار رسن» از پرسپولیس و پیوستن به القطر دوحه پیوسته است. جزییات بیشتر در اینجا.

شوک خبرنگار عربستانی به هواداران پرسپولیس؛ «خلیل‌زاده با الریان به توافق رسید»

خبرنگار مطرح عربستانی در توییتی از توافق «شجاع خلیل‌زاده» با باشگاه الریان قطر خبر داد. ادامه خبر در اینجا

رسول‌پناه: باید پول برانکو را قانونی پرداخت کنیم/بخشی از مطالبات «بشار» داده شد

سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس گفت: بهترین راه انتقال پول از مسیر قانونی است و ما در تلاش هستیم از طریق مجاری قانونی که وزارت خارجه است مطالبات برانکو را پرداخت کنیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یک × 2 =