یکشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۲:۵۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

شهرآورد ۹۴ مساوی نشد و یک بوشهری در سرزمینِ رونالدو پرچم را بالا برد

به گزارش فرهنگ سار، در بیست و سومین روز از دی‌ماه، بسته ورشی فرهنگ سار با اخبار، مصاحبه‌ها و گزارش‌های متنوع از ورزش ایران و جهان به استقبال شما آمده است. با ما همراه باشید. میلیچ ایران را ترک کرد هافبک کروات تیم فوتبال استقلال شب گذشته ایران را ترک کرد. ادامه خبر را در […]



به گزارش فرهنگ سار، در بیست و سومین روز از دی‌ماه، بسته ورشی فرهنگ سار با اخبار، مصاحبه‌ها و گزارش‌های متنوع از ورزش ایران و جهان به استقبال شما آمده است. با ما همراه باشید.

میلیچ ایران را ترک کرد

هافبک کروات تیم فوتبال استقلال شب گذشته ایران را ترک کرد. ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

طارمی بهترین مهاجم پرتغال شد

مهاجم ایرانی پرتغال به عنوان بهترین مهاجم ماه دسامبر پرتغال انتخاب شد. جزییات تکمیلی را در اینجا دنبال کنید.

نفت‌مسجدسلیمان از سد شهرخودرو گذشت

تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در دیدار خانگی مقابل شهرخودرو مشهد به برتری سه بر یک دست یافت. برای اطلاع از ادامه خبر به اینجا مراجعه کنید.

برنده‌ها و بازنده‌های شهرآورد ۹۴ چه کسانی بودند؟

شهرآورد ۹۴ برنده نداشت اما در دل همین مسابقه جذاب، برنده‌ها و بازنده‌هایی خودنمایی کردند. توضیحات بیشتر را با کلیک بر روی اینجا، بخوانید.

رونمایی از ترکیب منتخب این هفته لیگ برتر؛ نفتی‌ها و حسینی‌ها درخشیدند

در ترکیب منتخب این هفته از لیگ برتر فوتبال کشورمان دو تیم نفتی درخشش قابل توجهی داشتند. برای اطلاع از مشروح این گزارش به اینجا مراجعه کنید.

معادله سه مجهولی پاری‌سن‌ژرمن؛ امباپه قربانی زوج آرژانتینی پوچ

«مائوریتسیو پوچتینو» در حال سبک و سنگین کردن احتمال زوج کردن «لیونل مسی» با «سرخیو آگوئرو» در پارک‌دوپرنس است اما برای تحقق این امر، هزینه‌ها باید در جایی دیگر کاهش یابد. ادامه خبر در اینجا قابل دسترسی است.

بیش از ۸۰درصد ژاپنی‌ها خواستار تعویق دوباره یا لغو المپیک هستند

تهران- فرهنگ سار- همزمان با افزایش نگرانی‌ها در خصوص اوج‌گیری دوباره ویروس کرونا در ژاپن، بخش قابل توجهی از شهروندان این کشور معتقدند که المپیک به تعویق افتاده توکیو باید دوباره به تعویق افتاده یا لغو شود. متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهار × چهار =