سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۴:۳۴
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

شمارش معکوس برای خلق حماسه‌ای بزرگ و ماندگار

به گزارش فرهنگ سار، کمتر از هشت روز دیگر، یعنی ۲۸ خرداد یکی دیگر از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی ورق خواهد خورد تا جایی که مردم بزرگ میهن اسلامی ما باید با خلق حماسه‌ای دیگر یک انتخاب باشکوه و پرشور دیگری را برگزار کنند. این حماسه باشکوه امروز به شمارش معکوس خود رسیده و تمامی شواهد […]



به گزارش فرهنگ سار، کمتر از هشت روز دیگر، یعنی ۲۸ خرداد یکی دیگر از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی ورق خواهد خورد تا جایی که مردم بزرگ میهن اسلامی ما باید با خلق حماسه‌ای دیگر یک انتخاب باشکوه و پرشور دیگری را برگزار کنند.

این حماسه باشکوه امروز به شمارش معکوس خود رسیده و تمامی شواهد حاکی از آن است که تمامی مسوولان و آحاد مردم جامعه به دنبال نقش آفرینی و تعیین سرنوشت خود در این روز خواهند بود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی در حالی به روزهای خود نزدیک می‌شود که دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی مانند سایر رخدادهای مهم، با تمام وجود کمر همت بسته‌اند تا میزان مشارکت و حق تعیین سرنوشت مردم را در این دوره به حداقل برسانند، موضوعی که در ۴۳ سال اخیر همیشه به دنبال آن بوده و هر بار نیز چیزی جز شکست نصیبشان نکرده است.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ بدون شک فردی را به ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد که با عزت و اقتدار ضمن اجرای مطالبات مردم، کشور را نیز به سمت پیشرفت و توسعه پیش ببرد.

شمارش معکوس برای خلق حماسه‌ای بزرگ و ماندگار

رییس جمهور منتخب باید عزت و اقتدار ایران را افزایش دهد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ سار با بیان توصیه‌ای به کاندیداهای این دوره از ریاست جمهوری، اظهار داشت: کاندیدای ریاست جمهوری کسی است‌ که خود را برای پذیرش سنگین‌ترین مسوولیت‌ها بعد از مقام معظم رهبری معرفی می‌کند اما باید در خود توانایی انجام امور و برطرف کردن مشکلات را مشاهده کند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی تصریح کرد: یک رییس جمهور منتخب باید امانتدار خوبی برای مردم خود باشد و عزت و اقتداری که میراث این مرزم و بوم است را به نحو احسن حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهوری باید نماینده قرآن و دین در عرصه‌های بین المللی باشد، افزود: رییس جمهور باید برای کسانی مثل شهید سلیمانی‌ها، انقلابی که پایه گذار آن امام راحل و پرچمدارش شخصیت بزرگ دوران غیبت، یعنی رهبر فرزانه انقلاب است و همچنین مردم ایران نقش آفرینی کند و در این زمینه باید وظایف خود را به درستی بداند و آنها را به اجرا در بیاورد.

این مسوول با اشاره به وظایف مردم در انتخابات ریاست جمهوری، اضافه کرد: مردم شخصی را انتخاب کنند که با درایت و بصیرت و با توجه به معیارهای ایمانی و قرآنی بتواند مشکلات را برطرف کند و وضعیت به گونه‌ای نشود که بعدها از رای خود پشیمان شوند.

آیت الله عابدینی اظهار داشت: مردم با یک انتخاب غلط و نادرست می‌توانند خدای ناکرده ضربه‌های مهلکی را به خود و انقلاب اسلامی بزنند و روزی پشیمان می‌شوند که دیگر سودی برای آنها به همراه نخواهد داشت و در عین حال نیز خسارت‌های جبران ناپذیری را به کشور خود وارد می‌کنند، پس باید با تمام دقت و توجه کافی بتوانند کاندیدای مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: امیدواریم در ۲۸ خردادماه جاری بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای باشکوه از سوی تمامی مردم ایران اسلامی باشیم.

شمارش معکوس برای خلق حماسه‌ای بزرگ و ماندگار

مردم رییس جمهوری مدیر و کاربلد را انتخاب کنند

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین نیز در این رابطه به خبرنگار فرهنگ سار گفت: مردم ایران اسلامی بیش از ۴۰ سال است که در پاسداری و آبیاری نهال انقلاب اسلامی تلاش بی شائبه‌ای داشته‌اند و در این مسیر نیز سختی و مرارت‌های زیادی را متحمل شده‌اند.

حجت الاسلام محمدتقی سبحانی نیا افزود: مردم ایران در ازای این مجاهدت‌ها ۲۵۰ هزار شهید تقدیم نظام مقدس کرده و برای استمرار و بقای اسلام و برای نرفتن زیر یوغ استکبار جهانی این حرکت جهادی را به نسل جدید و جوان واگذار کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در صورت هرگونه کوتاهی در حمایت از انقلاب اسلامی مورد بازخواست گذشتگان و آیندگان قرار خواهیم گرفت، تصریح کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و دین مداری تاسیس شد و از همان روز نخست با بی عدالتی، ستمگری و نابسامانی مقابله کرد اما تا امروز همواره دشمنان داخلی و خارجی به دنبال انحراف اهداف آن بوده و همین تلاش‌ها نیز امروز مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است.

این مسوول با اشاره به اینکه مردم با حمایت از انقلاب اسلامی و شرکت در صحنه انتخابات باعث کاهش برخی مشکلات می‌شوند، اضافه کرد: مردم باید در انتخاباتمدیر و مدیرانی را انتخاب کنند که سوء مدیریت نداشته و بتوانند با تبدیل تهدیدها به فرصت، استعدادهای موجود را نیز شکوفا کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین اظهار داشت: اینکه امروز کشور در اختیار مردم است را باید قدر بدانیم و با حضور در صحنه انتخابات باید بیگانگان را از دشمنی با انقلاب اسلامی مایوس و روح بلند شهدای اسلام و انقلاب، از جمله شهید قاسم سلیمانی را شاد کنیم.

شمارش معکوس برای خلق حماسه‌ای بزرگ و ماندگار

جامعه دانشگاهی رسالت بزرگی در زمینه افزایش مشارکت انتخاباتی دارد

مسوول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین نیز اظهار داشت: مردم ایران اسلامی بار دیگر برای موفقیت، پیشرفت و آبادانی کشور خود در آزمون بزرگی قرار گرفته و باید یک مرتبه دیگر همانند سال‌های گذشته با حضور و مشارکت حداکثری خود بتواند توطئه‌های دشمنان را بار دیگر در نطفه خنثی کند.

حجت الاسلام حسین حیدری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ سار تصریح کرد: در انتخابات پیش رو  بدون شک نقش دانشگاه و دانشگاهیان مانند بسیاری از تحولات سیاسی و اجتماعی کشور از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و این مساله و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: اساتید، دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی باید مردم را نسبت به اهمیت حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خود آگاه کنند که اگر این مهم به درستی و با دقت به اجرا در بیاید شاهد حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات خواهیم بود.

این مسوول اضافه کرد: جامعه دانشگاهی کشور مردم را باید نسبت به شاخصه‌های یک رییس جمهور موفق و کاربلد هم توجیه کنند تا بدین وسیله مردم فردی را برای ریاست جمهوری اسلامی ایران انتخاب کنند که بتواند مشکلات کشور را برطرف کرده و کشور را به سمت پیشرفت و توسعه ببرد.

حجت الاسلام حیدری یادآور شد: امروز شاهدیم بار دیگر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی همانند گذشته مردم را برای حضور نیافتن در انتخابات تشویق می کنند که همین مساله بهترین دلیل برای اهمیت حضور مردم در انتخابات است.

مسوول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین اضافه کرد: امیدواریم مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران بار دیگر با هوشمندی و درایت خود بتوانند برگی دیگر از تاریخ جمهوری اسلامی را ورق زده و حماسه‌ای دیگر را از خود برجای بگذارند.

نیم نگاه

جامعه مذهبی، دانشگاهی، نخبگان و آحاد مردم در پدیده‌ای به نام انتخابات نقش‌های متفاوتی دارند تا جایی که باید همگان برای پیشرفت و توسعه کشور در این موضوع به صورت حداکثری ورود پیدا کنند تا بدین وسیله شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و باشکوه دیگر باشیم.

انتخاب فردی به عنوان رییس جمهوری با مشارکت بالا بدون شک امنیت، عزت و تحولات بزرگی را برای میهن اسلامی به همراه خواهد داشت و باید بتوانیم از این فرصت بی بدیل در بسیاری از زمینه‌ها همچون مردم سلاری دینی به نحو احسن استفاده کنیم.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

14 − 4 =