دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۶:۵۸
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

ششمین سکانس پرسپولیس و نساجی/ یحیی به دنبال هت‌تریک

به گزارش فرهنگ سار، تیم‌های پرسپولیس تهران و نساجی مازندران در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر باید امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند تا اولین بازی این هفته به انجام برسد. شاگردان یحیی گل‌محمدی برای صعود موقت به صدر جدول نیازمند پیروزی برابر تیم آماده‌ نساجی هستند. […]



به گزارش فرهنگ سار، تیم‌های پرسپولیس تهران و نساجی مازندران در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر باید امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند تا اولین بازی این هفته به انجام برسد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی برای صعود موقت به صدر جدول نیازمند پیروزی برابر تیم آماده‌ نساجی هستند. این ششمین تقابل ۲ تیم در لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود و سومین باری که در ورزشگاه آزادی جدال این ۲ تیم برگزار می‌شود.

در پنج بازی قبلی کفه ترازو کاملا به سمت سرخپوشان تهرانی است. آنها ۲ برد و سه تساوی را به دست آورده‌اند و تا به حال در مقابل نساجی طعم تلخ شکست را نچشیده‌اند. نکته جالب توجه این است که هر سه بازی این ۲ تیم در مازندران با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسیده و هر ۲ پیروزیِ تیم تهرانی در خانه به ارمغان آمده است. یعنی تا به حال نساجی موفق به کسب امتیاز در ورزشگاه آزادی نشده و با شکست به خانه بازگشته است.

در پنج دیدار قبلی ۱۰ گل رد و بدل شده که سهم پرسپولیس ۶ گل و نساجی چهار گل بوده است. همه دیدارهای این ۲ تیم حداقل یک گل را داشته و میانگین گل‌های به ثمر رسیده روی عدد ۲ قرار دارد. علی علیپور، مهاجم مازندرانی و سابق پرسپولیس با به ثمر رساندن ۲ گل بهترین گلزن جدال‌های این ۲ تیم محسوب می‌شود. جورجی گولسیانی، محمد مهدی نظری، سروش رفیعی، وحید امیری، روح‌الله باقری، مجتبی بیژن، احمد نوراللهی و حامد شیری(گل به خودی) دیگر گلزنان این بازی جذاب تا به اینجا بوده‌اند.

پرسپولیس در خانه با اقتدار بهترین تیم لیگ بیستم بوده است. مردان یحیی گل‌محمدی در ۱۰ پیکاری که میزبانی بوده‌اند هشت برد و ۲ تساوی برایشان به دست آمده است. در سوی مقابل نساجی در دیدراهای خارج از خانه تیم پانزدهم جدول است و تنها ماشین‌سازی عملکردی ضعیف‌تر داشته است. نساجی در ۹ مسابقه‌ای که بیرون از خانه برگزار کرده ۲ برد و هفت شکست را در کارنامه داشته و ۶ امتیاز از ۲۷ امتیاز ممکن را مال خود کرده‌ است.

حال باید دید پرسپولیس همانند فصول هجدهم و نوزدهم، در تهران به حریف مازنی خود باج نمی‌دهد و به برتری دست پیدا می‌کند یا شاگردان ساکت الهامی خرق عادت خواهند کرد و در ادامه روند رو به رشد خود با امتیاز از تهران به قائمشهر بازمی‌گردند.

لیگ ۱۸: پرسپولیس ۲-۱ نساجی(علیپور، حامد شیری/ گولسیانی)/ نساجی ۱-۱ پرسپولیس(محمد مهدی نظری/ سروش رفیعی)

لیگ ۱۹: پرسپولیس ۱-۰ نساجی(وحید امیری)/ نساجی ۱-۱ پرسپولیس(روح الله باقری/ علی علیپور)

لیگ ۲۰: نساجی ۱-۱ پرسپولیس(مجتبی بیژن/ احمد نوراللهی)

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

16 + سه =