سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۷:۲۴
دسته بندی: فناوری
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

شرکت‌های فناورانه سلامت کرمانشاه هفت میلیارد تومان محصول فروختند

دکتر «کامبیز ورمیرا»  روز جمعه در گفت و گو با فرهنگ سار با بیان اینکه این تعداد شرکت زیرنظر مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی در حال فعالیت است، افزود: از این تعداد، پنج شرکت در حوزه دارویی، ۱۲ شرکت در بخش تجهیزات پزشکی و سه شرکت در بخش بیوتکنولوژی فعال است. وی اظهار داشت: همچنین پنج شرکت در بخش […]



دکتر «کامبیز ورمیرا»  روز جمعه در گفت و گو با فرهنگ سار با بیان اینکه این تعداد شرکت زیرنظر مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی در حال فعالیت است، افزود: از این تعداد، پنج شرکت در حوزه دارویی، ۱۲ شرکت در بخش تجهیزات پزشکی و سه شرکت در بخش بیوتکنولوژی فعال است.

وی اظهار داشت: همچنین پنج شرکت در بخش دارویی، آرایشی و بهداشتی، هفت شرکت خدمات سلامت، ۶ شرکت در بخش بهداشت محیط و کشاورزی، ۲ شرکت فناوری سلامت و یک شرکت نیز در حوزه صنایع غذایی فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: با راه اندازی این شرکت ها در مجموع تعداد ۱۹۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شده و تاکنون مبلغ هفت میلیارد تومان محصولات تولید شده در این شرکت ها به فروش رسیده است.

وی در ادامه گفت: امسال تعداد ۲۵ طرح فناورانه در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به ثبت رسیده و تعداد هشت شرکت دانش بنیان زیرنظر این مرکز در استان مشغول به فعالیت شدند.

رییس مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: بسترسازی به منظور ایجاد فرصت شغلی مناسب و جذب کارآفرینان و دانش آموختگان از مهمترین اهداف مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

ورمیرا افزود: در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خدماتی از جمله آموزش و مشاوره در امر تجاری سازی، بازاریابی، مشاوره به واحدهای فناور، ایجاد ارتباط با مراکز پژوهشی دولتی و سایر شرکت‌ها، ایجاد تسهیلات در جهت تبدیل ایده کاری به محصول و بسترسازی لازم برای تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی به مخترعان و صاحبان ایده، ارایه می شود.

وی اظهار داشت: ایجاد زمینه کارآفرینی، حمایت از نوآوری و خلاقیت نیروهای محقق جوان، ایجاد فضای لازم جهت گسترش و رشد واحدهای کوچک و متوسط دانش مدار و فناور فعال، تولید و توسعه محصولات و فرآیندهای فناوری قابل عرضه به بازار، بسترسازی به منظور ایجاد فرصت های شغلی مناسب به منظور جذب کارآفرینان و دانش آموختگان از دیگر اقدامات این مرکز است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دوازده − دو =