دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۶:۲۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

سومین اپیزود پرسپولیس-گل‌گهر؛ با معدل ۴.۵ گل، یک اخراجی و یک گربه سیاه

به گزارش فرهنگ سار، تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در تنها بازی باقی‌مانده لیگ برتر در نیم‌فصل اول که قرار بود هفته دهم برگزار شود؛ باید روز جمعه در سیرجان به مصاف یکدیگر بروند. سرخپوشان تهرانی با هدایت یحیی گل‌محمدی تا به اینجا ۲۷ امتیاز را جمع‌آوری کرده‌اند و در صورت کسب یک یا سه […]



به گزارش فرهنگ سار، تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در تنها بازی باقی‌مانده لیگ برتر در نیم‌فصل اول که قرار بود هفته دهم برگزار شود؛ باید روز جمعه در سیرجان به مصاف یکدیگر بروند.

سرخپوشان تهرانی با هدایت یحیی گل‌محمدی تا به اینجا ۲۷ امتیاز را جمع‌آوری کرده‌اند و در صورت کسب یک یا سه امتیاز در این مسابقه به عنوان قهرمانی نیم‌فصل دست پیدا می‌کنند. در سوی مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی اگر بتوانند سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاورند با ۲۵ امتیاز به رده چهارم جدول صعود خواهند کرد و فاصله خود راد با صدر به سه امتیاز کاهش می‌دهند.

این سومین تقابل پرسپولیس و گل‌گهر در لیگ برتر است. نماینده سیرجان سال قبل بود که به بالاترین سطح فوتبال کشورمان آمد و به همین دلیل تنها ۲ تقابل از این ۲ تیم را در لیگ برتر تماشا کرده‌ایم. ۲ مسابقه‌ای که در لیگ نوزدهم برگزار شد. ابتدا در تهران تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف تازه لیگ برتری شده خود بگذرد. در آن زمان گابریل کالدرون سرمربی تیم پایتخت‌نشین بود و مجید جلالی سکاندار گل‌گهر شده بود. مهدی ترابی و علی علیپور برای پرسپولیس و علیرضا ابراهیمی برای تیم آبی‌پوش میدان موفق به گلزنی شدند. در این بازی بهنام برزای از گل‌گهر اخراج شد.

در دیدار برگشت اما شاهد یک دیدار تماشایی‌تر بودیم. پرسپولیس که عنوان قهرمانی خود را مسجل کرده بود در سیرجان رو در روی حریف پایین جدولی خود قرار گرفت. ابتدا گل‌گهر با ۲ گل علیرضا ابراهیمی و سید احمد موسوی پیش افتاد اما سرخپوشان تهرانی با گل‌های علی علیپور، احمد نوراللهی و مهدی ترابی سه بر ۲ پیش افتادند و در آستانه یک کامبک رویایی قرار گرفتند ولی این پایان کار نبود و علیرضا ابراهیمی در دقیقه ۹۶ نتیجه را بار دیگر سه بر سه کرد. در این بازی کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس از زمین بازی اخراج شد.

در این ۲ دیدار برگزار شده ۹ بار توپ از خط دروازه‌های عبور کرده و میانگین چهار و نیم گل در هر بازی به ثبت رسیده است. همچنین در هر ۲ بازی یک بازیکن از زمین اخراج شده و باید دید بازهم این ماجرا تکرار می‌شود یا خیر. مهدی ترابی و علی علیپور در این بازی ۲ گل زده‌اند ولی هیچکدام در دسترس نیستند و احمد نوراللهی با یک گل تنها بازیکنِ تیم یحیی است که در جدال‌های رودر رو گلزنی کرده است. در سوی مقابل اما علیرضا ابراهیمی با سه گل نه تنها بهترین گلزن تیمش بلکه بهترین گلزن تقابل با پرسپولیس محسوب می‌شود. مهرداد بایرامی اما دیگر در تیم سیرجانی عضویت ندارد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × دو =