چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۳:۱۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

«سولسشر» دومین سرمربی لیگ جزیره با بیشترین احتمال اخراج

به گزارش فرهنگ سار، «خوزه مورینیو» در بازگشت به اولدترافورد به همراه اسپرز، روح شیاطین سرخ را تسخیر و با ۶ گل یونایتد ۱۰ نفره را تحقیر کرد. این در حالی است که بدنبال شکست یونایتد در هفته اول برابر کریستال پالاس و پیروزی نه چندان چشمگیر و متقاعدکننده برابر برایتون، ابهاماتی در خصوص در […]



به گزارش فرهنگ سار، «خوزه مورینیو» در بازگشت به اولدترافورد به همراه اسپرز، روح شیاطین سرخ را تسخیر و با ۶ گل یونایتد ۱۰ نفره را تحقیر کرد.

این در حالی است که بدنبال شکست یونایتد در هفته اول برابر کریستال پالاس و پیروزی نه چندان چشمگیر و متقاعدکننده برابر برایتون، ابهاماتی در خصوص در خصوص پیشرفت سرخ‌ها تحت هدایت سولسشر مطرح شده بود اما پس از سپری کردن یکی از بدترین روزها در تاریخ باشگاه، همه چیز نگران کننده‌تر از پیش جلوه می‌کند.

وست برومویچ تنها تیمی است که در لیگ جزیره بیشتر از یونایتد گل خورده و این در حالی است که این تیم یک بازی بیشتر انجام داده است.

و حالا با توجه به نمایش وحشتناکی که در یونایتدها شب گذشته در تئاتر رویاها به اجرا درآوردند، احتمال اینکه سولسشر سرمربی بعدی باشد که در لیگ جزیره شغل خود را از دست می‌دهد، افزایش پیدا کرده است.

در واقع، مرد نروژی پس از «اسکات پارکر» سرمربی تیم فولام دومین سرمربی با احتمال بالای اخراج محسوب می‌شود.

مورینیو در این فهرست در رده چهارم قرار داشته و شغل «فرانک لمپارد» در چلسی نیز پس از پیروزی چهار بر صفر برابر کریستال پالاس در حاشیه امنیت بیشتری قرار دارد.

شیاطین سرخ شب گذشته (یکشنبه) با نتیجه ۶ بر یک برابر تاتنهام تن به شکست دادند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

19 + هشت =