چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۶:۰۳:۲۸
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

سمیعی: تمدیدقرارداد گل‌محمدی و بازیکنان، اولویت ما بود

به گزارش فرهنگ سار، جعفر سمیعی که در جلسه هم اندیشی با سردبیران رسانه‌های ورزشی همراه مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان حاضر شده بود، اظهار داشت: امروز برای اولین بار پس از چهل روز در جمع رسانه‌ها حاضر شدم. شاید اگر زودتر می‌آمدم به خاطر شرایطی که وجود داشت باید انتقاداتی را مطرح […]



به گزارش فرهنگ سار، جعفر سمیعی که در جلسه هم اندیشی با سردبیران رسانه‌های ورزشی همراه مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان حاضر شده بود، اظهار داشت: امروز برای اولین بار پس از چهل روز در جمع رسانه‌ها حاضر شدم. شاید اگر زودتر می‌آمدم به خاطر شرایطی که وجود داشت باید انتقاداتی را مطرح می‌کردم اما صلاح نبود که بیشتر این مسائل را بازگو کنم. از زمان حضورم در پرسپولیس چند کار را در اولویت قرار دادم که باید انجام می‌دادم. ابتدا برقراری تعامل با کادر فنی و حل مشکلات مالی اعضای تیم.  البته مشکلات زیادی وجود داشت که با کمک برخی از دوستان حل شد.

وی افزود: برای حل مشکلات با کادر فنی در تعامل کامل هستیم و هر روز مشکلات را پیگیری می‌کنیم. همچنین بخش‌هایی از مطالبات بازیکنان را پرداخت و طی یکی دو روز آتی بخش دیگری از آنها را پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: گفت: تمدید قرارداد با کادر فنی و یحیی گل‌محمدی اقدام بعدی ما بود که سعی کردیم با وجود اینکه او یکسال قرارداد داشت، با او تمدید کردیم. قرارداد چند بازیکن را هم تمدید کردیم و بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا هم قرارداد تعدادی دیگر از بازیکنان پرداخت خواهد شد.

سمیعی در مورد پیگیری پرونده بخشش عیسی‌آل کثیر اضافه کرد: دادگاه عالی ورزش از AFC خواست است که تا روز ۲۴ آذرماه لایحه‌ای بدهد. درخواست اصلی ما این بود که محرومیت آل کثیر تعلیق شود و این بازیکن در فینال به میدان برود و بعد از آن هر حکمی بدهند می‌پذیریم.

وی گفت: به پیروزی در پرونده مربوط به آل کثیر و حضور وی در مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا امیدواریم.

سمیعی به حضور شهردار تهران در تمرین روز گذشته پرسپولیس که با انتقاد زیادی مبنی بر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مواجه شده بود، گفت: دیدار حناچی با بازیکنان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت و در مجموع ١٠ دقیقه طول کشید. فاصله با بازیکنان رعایت شد و شهردار هم خیلی کوتاه صحبت کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: با حمایت فدراسیون فوتبال، کمپ تیم ملی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و با این اقدام کمک بزرگی برای بهره‌مندی تیم از امکانات فدراسیون فوتبال شد.

سمیعی ادامه داد: با حضور یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی به جلسات هیات مدیره باشگاه، خواسته‌ها و امکانات مورد نیاز تیم برای حضور در مرحله پایانی جام ملت‌ها ارائه و این خواسته‌ها برآورده شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایات متعدد النصر عربستان از پرسپولیس، توضیح داد:  النصر به دنبال برهم زدن تمرکز تیم است و شانسی برای پیروزی در پرونده شکایت خود ندارد که در صورت وقوع این اتفاق حیثیت AFC و FIFA خدشه‌دار خواهد شد.

وی در خصوص تقابل با ذوب‌آهن که برخی بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند، گفت: پس از اعمال تست کرونا از بازیکنان و در صورت اعلام ابتلای تعداد کمی به ویروس کرونا مقابل ذوب آهن دیدار خواهیم کرد. در صورت رویارویی با تیم ذوب آهن و پس از این مسابقه تیم در قرنطینه به سر خواهد برد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هفت + 15 =